Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Umělá inteligence pro deskovou hru Hnefatafl
Stratilová, Lenka ; Doležel, Michal (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Obsahem této práce je návrh, vytvoření a otestování umělé inteligence pro deskovou hru Hnefatafl. Začátek písemné práce popisuje pravidla Hnefataflu včetně nejznámějších variant a použité algoritmy z oblasti umělé inteligence, především algoritmus Alfa-Beta s dohledáváním do klidové pozice. Následuje popis implementace a testování. Program umožňuje hru dvou hráčů, hráče proti počítači a hru dvou počítačů.
Algoritmy pro Taflové hry
Halmo, Kryštof ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit program, který umožňuje hrát některé typy taflových her proti různým algoritmům či proti jiným hráčům. V řešení bylo použito aloritmů MCTS, Alfabeta a Minmax s heuristikami, které urychlují vyhledávání a ohodnocování herního pole na základě specifických parametrů. Vytvořené řešení poskytuje možnost výběru parametru spuštění. Výsledky této práce poskytují možnost porovnání mezi typy těchto her nejen z hlediska rychlosti nalezení tahu, ale také z hlediska porovnání různých algoritmů mezi sebou pro dané typy taflových her.
Algoritmy pro Taflové hry
Halmo, Kryštof ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit program, který umožňuje hrát některé typy taflových her proti různým algoritmům či proti jiným hráčům. V řešení bylo použito aloritmů MCTS, Alfabeta a Minmax s heuristikami, které urychlují vyhledávání a ohodnocování herního pole na základě specifických parametrů. Vytvořené řešení poskytuje možnost výběru parametru spuštění. Výsledky této práce poskytují možnost porovnání mezi typy těchto her nejen z hlediska rychlosti nalezení tahu, ale také z hlediska porovnání různých algoritmů mezi sebou pro dané typy taflových her.
Umělá inteligence pro deskovou hru Hnefatafl
Stratilová, Lenka ; Doležel, Michal (oponent) ; Kubát, David (vedoucí práce)
Obsahem této práce je návrh, vytvoření a otestování umělé inteligence pro deskovou hru Hnefatafl. Začátek písemné práce popisuje pravidla Hnefataflu včetně nejznámějších variant a použité algoritmy z oblasti umělé inteligence, především algoritmus Alfa-Beta s dohledáváním do klidové pozice. Následuje popis implementace a testování. Program umožňuje hru dvou hráčů, hráče proti počítači a hru dvou počítačů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.