Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Henkel na českém a zahraničním trhu
Hadová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Nemeškalová, Markéta (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Henkel, konkrétně Divize pracích a čisticích prostředků. V první části této práce je představena společnost Henkel, její historie a aktuální vývoj. Další část práce je věnována vlastnímu dotazníkovému šetření. Před sestavením otázek do dotazníku byly stanoveny tři hypotézy, které měly výsledky šetření buď potvrdit, nebo vyvrátit. Pomocí dotazníku byla zkoumána znalost společnosti Henkel a jejích značek. Pro značku, která získala ze strany spotřebitelů nejhorší hodnocení, byly navrhnuty kroky marketingového mixu. Pro společnost Henkel bylo v závěrečné části práce navrhnuto několik doporučení, které by mohly společnosti pomoci v budoucích strategických krocích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.