Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konsolidační trend v evropském bankovnictví
Mirazčievová, Michaela ; Tuček, Miroslav (vedoucí práce)
Práce analyzuje konsolidační trend v evropském bankovnictví. Analýza poskytuje přehled průběhu konsolidace v Evropě od 90. let 20 stol. do současnosti s vymezením jeho hlavních charakteristik, vysvětluje některé z hlavních motivů, které vedou banky ke spojení, přináší příklady faktorů, mající potenciál konsolidaci bránit, nebo naopak ji podporovat, a důsledků, plynoucích ze spojení institucí pro bankovní systém a pro společnost.. Dále se zabývá popisem hlavních způsobů konsolidace, vysvětlením jejich podstaty a příčin. Samostatná kapitola je věnována případové studii ? fúzi mezi italskou bankou UniCredito a německou skupinou HVB. Úvodem je popsán bankovní sektor v Německu a Itálii, dále jsou shrnuty nejdůležitější fakta z historie obou institucí, a nakonec následuje vlastní charakteristika této konsolidační transakce.
Využítí Internetu v marketingové strategii HVB Bank Czech Republic a.s.
Endtová, Simona ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Chvojka, Jan (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní strategii HVB Bank v internetovém marketingu, navrhnout začlenění internetu jako média do marketingového mixu firmy a nastínit možná zlepšení v této oblasti pro HVB Bank. V první části položím teoretický základ obsahu své práce, a proto představím sít Internet jako nástroj marketingové strategie. Významná část práce bude věnována marketingovému mixu se specifickým zaměřením na internet. V druhé části své práce se již budu věnovat konkrétní aplikaci nástrojů internetového marketingu v HVB Bank.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.