Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekuperace energie při brzdění a rozjezdu vozidel
Vodák, Martin ; Fichta, Martin (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit literární rešerši v oblasti rekuperace kinetické energie při brzdění a následném rozjezdu vozidel. První část je věnována rozdělení a vhodnost použití metod rekuperace energie. Druhá část práce vysvětluje princip a použití metod elektrické, mechanicko-elektrické a mechanické využívaných pro osobní automobily. Třetí část je o metodách hydraulických používaných u vozidel na svoz komunálního odpadu a vysokozdvižných vozíků.
Modely rekuperace kinetické energie vozidel
Fic, Miloslav ; Vaverka, Michal (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem dosavadního poznání v oblasti modelů rekuperace kinetické energie motorových vozidel. Tento rozbor je zaměřen na modely hydraulických rekuperačních systémů. V této práci jsou představeny přístupy vybraných autorů, matematické vztahy a programové prostředky zaměřené na modelování těchto systémů. V neposlední řadě jsou tyto přístupy zhodnoceny a na závěr je nastíněn možný budoucí vývoj ve výzkumu hydraulických rekuperačních systémů. Tato práce nabízí pohled do problematiky rekuperačních systémů a může být teoretickým základem pro další bádání v této oblasti.
Hydromobil - návrh hydraulické části a převodu
Mikula, Martin ; Robenek, Dětřich (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a konstrukcí vozidla, které je poháněno tlakovou kapalinou, kde je systém pohonu založen na mechanicko – hydraulické rekuperaci kinetické energie při brždění vozidla. Využívá se zde pouze její sekundární část rozjezd vozidla. Část práce se zabývá možnostmi, jak rekuperovat kinetickou energii. Je zde blíže popsána a vysvětlena hydraulická rekuperace a její použití v praxi. V další části je proveden samotný konstrukční návrh hydromobilu, jsou zde nastíněny jednotlivé varianty řešení. Dále je popsána volba hydraulického zapojení, převodu a konstrukce jednotlivých částí vozidla.
Hydromobil - návrh hydraulické části a převodu
Mikula, Martin ; Robenek, Dětřich (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a konstrukcí vozidla, které je poháněno tlakovou kapalinou, kde je systém pohonu založen na mechanicko – hydraulické rekuperaci kinetické energie při brždění vozidla. Využívá se zde pouze její sekundární část rozjezd vozidla. Část práce se zabývá možnostmi, jak rekuperovat kinetickou energii. Je zde blíže popsána a vysvětlena hydraulická rekuperace a její použití v praxi. V další části je proveden samotný konstrukční návrh hydromobilu, jsou zde nastíněny jednotlivé varianty řešení. Dále je popsána volba hydraulického zapojení, převodu a konstrukce jednotlivých částí vozidla.
Modely rekuperace kinetické energie vozidel
Fic, Miloslav ; Vaverka, Michal (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem dosavadního poznání v oblasti modelů rekuperace kinetické energie motorových vozidel. Tento rozbor je zaměřen na modely hydraulických rekuperačních systémů. V této práci jsou představeny přístupy vybraných autorů, matematické vztahy a programové prostředky zaměřené na modelování těchto systémů. V neposlední řadě jsou tyto přístupy zhodnoceny a na závěr je nastíněn možný budoucí vývoj ve výzkumu hydraulických rekuperačních systémů. Tato práce nabízí pohled do problematiky rekuperačních systémů a může být teoretickým základem pro další bádání v této oblasti.
Rekuperace energie při brzdění a rozjezdu vozidel
Vodák, Martin ; Fichta, Martin (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit literární rešerši v oblasti rekuperace kinetické energie při brzdění a následném rozjezdu vozidel. První část je věnována rozdělení a vhodnost použití metod rekuperace energie. Druhá část práce vysvětluje princip a použití metod elektrické, mechanicko-elektrické a mechanické využívaných pro osobní automobily. Třetí část je o metodách hydraulických používaných u vozidel na svoz komunálního odpadu a vysokozdvižných vozíků.
Rekuperace energie při brzdění a rozjezdu vozidel
Vodák, Martin ; Fichta, Martin (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit literární rešerši v oblasti rekuperace kinetické energie při brzdění a následném rozjezdu vozidel. První část je věnována rozdělení a vhodnost použití metod rekuperace energie. Druhá část práce vysvětluje princip a použití metod elektrické, mechanicko-elektrické a mechanické využívaných pro osobní automobily. Třetí část je o metodách hydraulických používaných u vozidel na svoz komunálního odpadu a vysokozdvižných vozíků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.