Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekuperace energie u vozidel poháněných lidskou silou
Frank, Boris ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá použitím zotrvačníku ako prostriedku na rekuperovanie brzdnej energie vo vozidlách pohaňaných ľudskou silou. V úvode je spracovaná rešerš ohľadne konštrukcie a použitia zotrvačníku na rekuperáciu vo vozidlách. Ďalej sú prebrané možnosti riešenia automatickej plynulej zmeny hnacieho prevodu v HPV. V praktickej časti sa práca zaoberá návrhom rotora zotrvačníku z hľadiska dosiahnutia optimálnej energetickej hustoty, jeho pevnosť je testovaná metódou konečných prvkov. Ďalej zohladňuje aspekty a problémy konštrukcie takéhoto systému a hodnotí jeho praktickú využiteľnosť pomocou energetickej bilancie.
HPV pro městský provoz a seniory
Řehánek, Matěj ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh vozidla poháněného lidskou silou a následnou pevnostní analýzu navrhnutého rámu. Vozidlo je určeno do městského provozu s ohledem na tělesně postižené osoby a seniory. S ohledem na prostředí, kde bude vozidlo jezdit, je v práci také obsaženo porovnání jednotlivých kategorií bicyklů.
Návrh jízdního kola pro městský provoz
Sunek, Ondřej ; Nedoma, Jiří (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vozidly, která jsou poháněná lidskou silou, konkrétně návrhem rámu cyklistického kola určeného pro městský provoz. Součástí práce je část, která popisuje historický vývoj cyklistických kol, a dále přehled jednotlivých koncepcí kol se zaměřením na jejich výhody a nevýhody.
Návrh převodů HPV
Martinát, Antonín ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem převodového ústrojí vozidla poháněného lidskou silou. Nejprve je zde krátká rešeršní část používaných převodových ústrojí, poté následuje vlastní konstrukční návrh a pevnostní výpočet vybraných dílů. K práci je přiložena výkresová dokumentace.
Návrh HPV
Schneider, Adam ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá vozidly na lidský pohon. Obsahuje jejich historii, rozdělení, příklady, ale především návrh nového netradičního vozidla s unikátní pohonnou soustavou.
Pomocný pohon silničních HPV
Novák, Lukáš ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na popis moderních trendů v oblasti pomocných po-honů silničních vozidel poháněných lidskou silou. Zabývá se jejich základní konstrukcí, nej-důležitějšími součástmi, možností rekuperace a naznačuje budoucí vývoj.
Rekuperace energie u HPV
Bittner, Ivo ; Vorel, Pavel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komplexním studiem a návrhem rekuperační soustavy silničního vozidla poháněného lidskou silou. Obsahuje přehled různých typů rekuperačních prostředků, jejich vlastnosti, výhody, nevýhody a použitelnost při konstrukci takového vozidla.
Rekuperace energie u HPV
Bittner, Ivo ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komplexním studiem a návrhem rekuperační soustavy silničního vozidla poháněného lidskou silou. Obsahuje přehled různých typů rekuperačních prostředků, jejich vlastnosti, výhody, nevýhody a použitelnost při konstrukci takového vozidla.
Vozidlo poháněné lidskou silou
Schneider, Adam ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá vozidly poháněnými lidskou silou. Je v ní uvedena historie těchto vozidel, jejich rozdělení podle typu pohonu a 3 studie nekonvenčních vozidel. Na závěr je představeno několik reálných netradičních vozidel.
Návrh rámu HPV
Šmak, Petr ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rámu vozidla poháněného lidskou silou (HPV). Vlastnímu návrhu předchází široká analýza dané problematiky. Práce popisuje historický vývoj pozemní dopravy, zaměřený především na historii cyklistiky, jízdních kol a ostatních, méně rozšířených, vozidel poháněných lidskou silou. Uvedeny jsou přednosti a nedostatky dopravy lidí na těchto ekologických vozidlech, přehled nejrozšířenějších koncepcí, včetně výhod a nevýhod. Zvolena byla koncepce tříkolového vozidla, se dvěma řízenými koly vpředu a jedním poháněným kolem vzadu. Důraz je kladen na širokou použitelnost vozidla, ergonomii, jednoduchost rámu a možnost použití běžných cyklistických komponentů. Byl vytvořen 3D model rámu a sestavy vozidla, který byl pevnostně zkontrolován metodou MKP.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.