Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafický výukový systém
Farbiak, Peter ; Seeman, Michal (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Cílem teoretické části této bakalářské práce je uvést čtenáře do základů psychologie učení, principů programování a algorimtizace, tvoření a stavby grafického užívatelského rozhraní. Praktická část se zaměřuje na vytvoření programu, který pomocí přidávání grafických objektů demonstruje principy základních algoritmických struktur.
Easy Vulkan
Halás, Timotej ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
While older graphics APIs (Application Programming Interface) like OpenGL or DirectX of version 11 and lower are still commonly used nowadays, newer APIs especially DirectX 12 and Vulkan bring many enhancements like better performance, native Ray-tracing on supported hardware, and more efficient CPU and GPU usage. Performance and efficiency enhancements are the results of the nature of DirectX 12 and Vulkan APIs. Both are quite low-level APIs. That means that GPUs can be controlled on a much lower level which results in much more code that needs to be written to get similar results as when an older API is used. This thesis presents a new framework, vkEasy, that encapsulates Vulkan API in a way that most of its features stay usable, but makes it much easier to use Vulkan API for rendering or compute operations. Source code contains examples that were implemented using vkEasy to show simplicity of vkEasy and to compare it to raw Vulkan code. Average 94 % reduction in needed lines of code was observed.
Easy Vulkan
Halás, Timotej ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
While older graphics APIs (Application Programming Interface) like OpenGL or DirectX of version 11 and lower are still commonly used nowadays, newer APIs especially DirectX 12 and Vulkan bring many enhancements like better performance, native Ray-tracing on supported hardware, and more efficient CPU and GPU usage. Performance and efficiency enhancements are the results of the nature of DirectX 12 and Vulkan APIs. Both are quite low-level APIs. That means that GPUs can be controlled on a much lower level which results in much more code that needs to be written to get similar results as when an older API is used. This thesis presents a new framework, vkEasy, that encapsulates Vulkan API in a way that most of its features stay usable, but makes it much easier to use Vulkan API for rendering or compute operations. Source code contains examples that were implemented using vkEasy to show simplicity of vkEasy and to compare it to raw Vulkan code. Average 94 % reduction in needed lines of code was observed.
Qt HDD benchmark
Matěna, Vladimír ; Marek, Lukáš (vedoucí práce) ; Šimko, Viliam (oponent)
Tato práce se zabývá měřením výkonnosti zařízení pro ukládání dat. Její účel je poskytnout program pro měření výkonnosti takových zařízení s grafickým rozhraním v prostředí Linuxu. Grafické rozhraní se snadno používá a zobrazuje výsledky měření v reálném čase. Navíc bylo několik běžných zařízení otestováno tímto programem. Zajímavé výsledky byly krátce popsány stejně jako faktory, které je ovlivnily. Obecné faktory ovlivňující výsledky v prostředí Linuxu byly také popsány.
Qt HDD benchmark
Matěna, Vladimír ; Marek, Lukáš (vedoucí práce) ; Šimko, Viliam (oponent)
Tato práce se zabývá měřením výkonnosti zařízení pro ukládání dat. Její účel je poskytnout program pro měření výkonnosti takových zařízení s grafickým rozhraním v prostředí Linuxu. Grafické rozhraní se snadno používá a zobrazuje výsledky měření v reálném čase. Navíc bylo několik běžných zařízení otestováno tímto programem. Zajímavé výsledky byly krátce popsány stejně jako faktory, které je ovlivnily. Obecné faktory ovlivňující výsledky v prostředí Linuxu byly také popsány.
Grafický výukový systém
Farbiak, Peter ; Seeman, Michal (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Cílem teoretické části této bakalářské práce je uvést čtenáře do základů psychologie učení, principů programování a algorimtizace, tvoření a stavby grafického užívatelského rozhraní. Praktická část se zaměřuje na vytvoření programu, který pomocí přidávání grafických objektů demonstruje principy základních algoritmických struktur.
Firemní styl - grafický manuál
Mandíková, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá firemním stylem, který je jednou z významných součástí firemní identity, pomocí které firmy mohou budovat svoji image. Dobrá image je pro jakoukoli společnost velmi důležitá, i přesto na ni některé menší firmy pozapomínají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.