Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití VR headsetu pro výuku hry na klavír/klávesy
Chomo, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tahle práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro chytrý telefon s operačním systémem Android, která zpracuje obraz snímaný kamerou telefonu, detekuje v něm klávesy a pak na obrazovce telefonu zobrazí reální obraz z kamery doplněn o akordy nebo stupnice přímo na klávesách. Displej telefonu je rozdělen na dvě polovice, tedy pro každé oko uživatele je samostatný obraz a telefon je vložen do headsetu Google Cardboard. Aplikace je implementována v jazyce Java a s použitím Native Development Kitu také v C++, na zpracování obrazu je použita knihovna OpenCV.
Návrh a implementace způsobu pohybu v mobilní aplikaci pro virtuální realitu
Jaroš, Petr
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku pohybu a interakce ve virtuální realitě a následně ukazuje návrh a konkrétní příklad aplikace.
Využití VR headsetu pro výuku hry na klavír/klávesy
Chomo, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tahle práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro chytrý telefon s operačním systémem Android, která zpracuje obraz snímaný kamerou telefonu, detekuje v něm klávesy a pak na obrazovce telefonu zobrazí reální obraz z kamery doplněn o akordy nebo stupnice přímo na klávesách. Displej telefonu je rozdělen na dvě polovice, tedy pro každé oko uživatele je samostatný obraz a telefon je vložen do headsetu Google Cardboard. Aplikace je implementována v jazyce Java a s použitím Native Development Kitu také v C++, na zpracování obrazu je použita knihovna OpenCV.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.