Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Successfull Efforts to Promote Czech Companies in German-speaking Countries
VESELÁ, Veronika
Anotace Autorka práce: Veronika Veselá Vedoucí práce: Mgr. Miroslava Durajová Téma bakalářské práce: {\clqq}Úspěšné pokusy o prosazení českých firem v německy mluvících zemích`` Hlavním zaměřením této práce je podat obecný přehled o českých firmách v zahraničí. Jedná se tedy o firmy, které se v posledních letech prosadily na trzích v Německu, Rakousku či Švýcarsku. Tento přehled je realizován formou analýzy vybraných firem, kde jsou prakticky vytvořeny ucelené profily určitých firem. Jednotlivé profily se soustřeďují na charakteristiku a typologii produktů firem, a na strukturu, velikost, působnost a konkurenceschopnost těchto firem na zahraničních trzích. Je ale třeba poukázat na to, že jsou zde zmiňovány dva typy úspěšného prosazování- t.j. obchodní zastoupení českých firem a export českých firem do německy mluvících zemí. Píše se zde také o mezinárodním obchodu České republiky {--} popř. obecně o českém exportu do již zmíněných zemí. Práce se mimo jiné věnuje také hospodářské a ekonomické spolupráci ČR s německy mluvícími zeměmi.
Startupy v oblasti vzdělávání a médií v německy mluvících zemích
SAMCOVÁ, Gabriela
Cílem bakalářské práce je charakterizovat a podat přehled o podpoře startupů v oblasti vzdělávání a médií v německy mluvících zemích - konkrétně ve Spolkové republice Německo a v Rakousku. Práce představuje startupové prostředí, možnosti financování včetně podpůrných programů, které daná země začínajícím podnikatelům v oblasti startupů nabízí. Práce je doplněna o zajímavé příklady již existujících startupů z oblasti médií a vzdělávání, které jsou přínosem pro žáky, studenty i pedagogy, ale i běžné občany
Komparace německých, rakouských a švýcarských kulturních standardů v odvětví outsourcingových služeb
Ženková, Lenka ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Šiserová, Tatiana (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat kulturní standardy tří německy mluvících zemí z české perspektivy a zjistit, jak se tyto kulturní standardy mohou promítnout do specifického pracovního prostředí v outsourcingu. Práce se v první části zabývá teoretickými aspekty kultury, zejména pak interkulturní komunikací, metodou kulturních dimenzí a kulturních standardů. Německé, rakouské a švýcarské kulturní standardy byly zkoumány na základě polostrukturovaných rozhovorů a dotazníků mezi českými pracovníky v outsourcingových službách. Praktická část se zaměřuje na specifika outsourcingu, odvození kulturních standardů z českého pohledu a na možné projevy jednotlivých kulturních standardů v pracovním prostředí outsourcingové firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.