Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Česko-kolumbijská obchodní spolupráce s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Přibylová, Kateřina ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Cílem této práce je analyzovat vzájemný obchod mezi Českou republikou a Kolumbií a porovnat kultury obou zemí. Práce je rozdělena do 5 kapitol. První kapitola se zabývá obecnými charakteristikami Kolumbie. Druhá kapitola je zaměřena na ekonomickou situaci Kolumbie, kde je zahrnuta analýza makroekonomických ukazatelů a popis zahraničního obchodu. Ve třetí kapitole se seznámíme se vzájemnou spoluprací obou zemí, která zahrnuje obchodní bilanci, komoditní strukturu vývozu a dovozu a nejvýznamnější české firmy figurující na kolumbijském trhu. Následující kapitola se věnuje kulturním a obchodním specifikům, včetně porovnání dle Geerta Hosfedeho. Poslední kapitola zahrnuje rozhovory s odborníky z praxe.
Česko-argentinská obchodní spolupráce s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Kociánová, Iva ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Hujerová, Monika (oponent)
Cílem této práce je analyzovat vzájemný obchod mezi Českou republikou a Argentinskou republikou, přičemž popsat kvalitativní a kvantitativní znaky obou zemí, včetně užitečných rad jak obchodovat a využít příležitosti, které našim se exportérům otevírají. Práce je rozdělena do 4 kapitol. První kapitola se zabývá základními geografickými a demografickými charakteristikami, včetně politické situace v Argentině. Druhá kapitola pojednává o historii, vzniku hospodářské krize z roku 2002 a současné situaci, ve které se Argentina nachází. Ve třetí kapitole se seznámíme se vzájemnou spoluprácí obou zemí, která zahrnuje obchodní bilanci, největší české firmy spolupracující s Argentinou či komoditní strukturu vývozu a dovozu. V poslední kapitole jsou nastíněny kulturní a obchodní specifika, včetně užitečných rad pro byznys a porovnání dle Geerta Hosfedeho.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.