|
Emulátor herní konzole GameBoy Advance pro mobilní platformy
Vilímek, Hynek ; Růžička, Richard (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Konzole GameBoy Advance vyšla roku 2001 z dílny firmy Nintendo a za dobu své existence zažila fenomenální úspěch. Ve své době ovládala majoritní část trhu a také díky tomu se stala synonymem pro přenosné herní konzole. Tuto popularitu jí získaly především pro ni vytvořené hry. Ty se staly natolik populární, že i v dnešní době existuje poptávka po hraní těchto her. Už se však nehrají na původních konzolách, ale na současných mobilních zařízeních. A jelikož jsou dnešní mobilní zařízení technologicky naprosto odlišná od konzole, tak je nutné spouštět tyto hry skrz emulátor.
|
| |
|
Some trees flourish, others die?": příležitosti a problémy vzniku videoherního kánonu.
BRIXÍ, Václav
Diplomová práce se pokusí vstoupit do aktuálních diskuzí, spjatých s vnímáním videoher jako umění. Autor práce se zaměří především na problematiku vzniku videoherního kánonu, a bude sledovat vývoj tohoto zábavního průmyslu směrem k čím dál silnější institucionalizaci recepce a hodnocení videoher. Tento vývoj bude zkoumat jednak v kontextu odborném, pozornost bude věnována například vzniku univerzitních pracovišť a odborných monografií o historii videoher. Současně se autor zaměří i na neakademické strategie vytváření hodnot, například na fungování každoročních The Game Awards, nebo na snahu o ustálení normativního žánrového systému tvorby a hodnocení videoher z řad herních vývojářů, žurnalistů i rodící se kritiky. Metodologicky bude práce vycházet z teorie kánonu jiných uměních, se zvláštním zřetelem k vývoji filmového kánonu jako příkladu ustálení nového umění a jeho institucionalizace během 20. století.
|
|
Emulátor herní konzole GameBoy Advance pro mobilní platformy
Vilímek, Hynek ; Růžička, Richard (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Konzole GameBoy Advance vyšla roku 2001 z dílny firmy Nintendo a za dobu své existence zažila fenomenální úspěch. Ve své době ovládala majoritní část trhu a také díky tomu se stala synonymem pro přenosné herní konzole. Tuto popularitu jí získaly především pro ni vytvořené hry. Ty se staly natolik populární, že i v dnešní době existuje poptávka po hraní těchto her. Už se však nehrají na původních konzolách, ale na současných mobilních zařízeních. A jelikož jsou dnešní mobilní zařízení technologicky naprosto odlišná od konzole, tak je nutné spouštět tyto hry skrz emulátor.
|