Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv způsobu instalace antény na střeše drážního vozidla na dosažené parametry a vyzařování antény
Drtina, Vojtěch ; Richterová,, Marie (oponent) ; Theumer, Radek (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá optimální umístění antén pro systém ETCS (European Train Control System) na drážních vozidlech a analyzuje vliv okolní zástavby na vyzařovací charakteristiku těchto antén. Cílem je analyzovat a navrhnout umístění antén tak, aby bylo dosaženo maximální spolehlivosti komunikace mezi vozidlovou anténou a infrastrukturou ETCS. V práci jsou představeny simulace různých umístění antén na jednotkách 18Ev a 15Ev a také metodika reálného měření těchto jednotek. Práce se dotýká problematiky měření a simulacím vyzařování antén na velkých objektech, jenž se nedají umístit do bezodrazové komory.
Návrh rádiové sítě GSM-R na železniční trati včetně návrhu konektivity k základnovým stanicím BTS
Řehák, Martin ; Miloš, Jiří (oponent) ; Slanina, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem rádiové sítě pro úsek trati Břeclav-Znojmo. Nejprve jsou popsány teoretické poznatky týkající se GSM-R, programu Radiolab a radioreleového spoje. Další část se zabývá měřením již pokrytého úseku tratě a výběrem vhodného modelu šíření. V programu Radiolab je navrženo pokrytí za pomocí několika modelů šíření. Model použitý pro konečný návrh sítě je zvolen na základě porovnání výsledků měření s navrženým pokrytím v programu Radiolab. V poslední části je popsáno zajištění konektivity k jednotlivým základnovým stanicím. Je porovnáno několik možností zajištění konektivity.
Návrh rádiové sítě GSM-R na železniční trati včetně návrhu konektivity k základnovým stanicím BTS
Řehák, Martin ; Miloš, Jiří (oponent) ; Slanina, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem rádiové sítě pro úsek trati Břeclav-Znojmo. Nejprve jsou popsány teoretické poznatky týkající se GSM-R, programu Radiolab a radioreleového spoje. Další část se zabývá měřením již pokrytého úseku tratě a výběrem vhodného modelu šíření. V programu Radiolab je navrženo pokrytí za pomocí několika modelů šíření. Model použitý pro konečný návrh sítě je zvolen na základě porovnání výsledků měření s navrženým pokrytím v programu Radiolab. V poslední části je popsáno zajištění konektivity k jednotlivým základnovým stanicím. Je porovnáno několik možností zajištění konektivity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.