Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparativní analýza kreditních karet vybraných českých bank
Třísková, Simona ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce "Komparativní analýza kreditních karet vybraných českých bank" je analýza a identifikace odlišností kreditních karet GE Money Bank a ČSOB v oblasti finančního dopadu na jejich klientelu. Nejprve práce popisuje český bankovní systém a vybrané společnosti. Následně se zaměřuje na charakteristiku kreditní karty. V závěrečné části analyzuje a porovnává vybrané kreditní karty a jejich finanční dopad na spotřebitele.
Přístup, cíle a nástroje marketingu finančních služeb\- Případová studie -
Eid, Nadim ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) ; Moravec, Lukáš (oponent)
Práce má za cíl zhodnotit poslední trendy v bankovnictví se zaměřením na marketingový mix. Při zpracování práce je zohledněn poslední vývoj na finančních trzích, který má na moderní trendy značný dopad. Autor v práci analyzuje marketingové přístupy, finanční výkazy, zákaznické složení a jiné faktory přítomné v GE Money Bank, a. s. Poznatky jsou následně formulovány v podobě doporučení pro marketing GE Money Bank, a.s.
Srovnání internetového bankovnictví pro studenty ve vybraných českých bankách
Petrikovič, Jan ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na výčet a následné porovnání služeb spojených se studentskými účty a internetovým bankovnictvím v ČSOB, KB, ČS a GE Money Bank. Cílem práce je nastínit aktuální výhody jednotlivých bank na českém trhu v oblasti studentských kont. Dále pomoci potencionálnímu klientovi představit si, jak vlastně internet banking v daném bankovním domě vypadá a jakým způsobem jsou důvěrné informace o klientovi a jeho peněžních prostředcích zabezpečeny. V první části je práce zaměřena na vysvětlení základních pojmů spojených s přímým bankovnictvím, konkrétně s oblastí internetbankingu a na popis studentských účtů ve vybraných bankovních domech v ČR. Jádrem druhé části je konkrétní výpis parametrů studentského účtu u daného bankovního domu s následným popsáním úrovně zabezpečení a způsobu přihlašování do internetového bankovnictví. Práce obsahuje náhled do internetového rozhraní, ve kterém se operuje v jednotlivých bankách. Na konci výčtu služeb poskytovaných jednotlivými bankami je zhodnocení daného produktu s osobními výtkami a poznatky. Ve třetí části je kompletní shrnutí poskytovaných služeb s volbou nejvýhodnější varianty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.