Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení kvality služeb v oblasti gastronomie
Štěpánková, Kristýna
Diplomová práce je věnována problematice řízení kvality služeb v oblasti gastronomie. Cílem je sestavit doporučení pro tři vybraná brněnská stravovací zařízení za využití nástrojů řízení kvality. V řešení je použito GAP modelu a metody SERVQUAL k hodnocení kvality služeb a komparace nástrojů řízení kvality jako jsou podnikové standardy, HACCP, ISO normy a EFQM pro účely stravovacích zařízení. Podnikům je navrhnuto doporučení ke zmenšení mezer kvality. Jsou rovněž stanoveny výhody, nevýhody a doporučení k úpravě SERVQUAL metody.
Možnosti zlepšení služby vybrané společnosti
Stejskal, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Jakub (oponent)
Název: Možnosti zlepšení služby vybrané společnosti Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Cíle: Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhů na zlepšení Surf Campu v Portugalsku do následujících sezón za využití marketingového výzkumu současného stavu z pohledu zákazníků i vedení. Metody: Pro zhodnocení spokojenosti zákazníků byly využity jak kvalitativní, tak kvantitativní metody. Konkrétně bylo využito elektronické dotazování, rozhovor pomocí návodu s majitelem firmy a zaměstnancem a analýza interních dat. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí grafů, tabulek a klasifikačních křížů. Získaná data pomohla s identifikací možností zlepšení služby, na jejich základě byl vytvořen návrh s doporučeními na zlepšení Surf Campu v Portugalsku, který byl předložen managementu. Klíčová slova: Služby, spokojenost zákazníka, sportovní marketing, GAP model.
Řízení kvality služeb v oblasti gastronomie
Štěpánková, Kristýna
Diplomová práce je věnována problematice řízení kvality služeb v oblasti gastronomie. Cílem je sestavit doporučení pro tři vybraná brněnská stravovací zařízení za využití nástrojů řízení kvality. V řešení je použito GAP modelu a metody SERVQUAL k hodnocení kvality služeb a komparace nástrojů řízení kvality jako jsou podnikové standardy, HACCP, ISO normy a EFQM pro účely stravovacích zařízení. Podnikům je navrhnuto doporučení ke zmenšení mezer kvality. Jsou rovněž stanoveny výhody, nevýhody a doporučení k úpravě SERVQUAL metody.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.