Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konkurenceschopnost českého a francouzského automobilového průmyslu
Dykastová, Gabriela ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Fialová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce zkoumá konkurenceschopnost českého a francouzského automobilového průmyslu z hlediska vztahu k zákazníkovi. Zaměřuje se na aspekty, které přímo ovlivňují jeho rozhodnutí ohledně koupi nového automobilu. Cílem bakalářské práce je vytvořit přehled hlavních konkurenčních výhod a nevýhod francouzských a českých výrobců osobních automobilů na českém a francouzském trhu na základě analýzy a následné komparace získaných informací. Práce je strukturována do tří kapitol. První kapitola nastiňuje problematiku konkurenceschopnosti automobilového průmyslu. Druhá kapitola je zaměřena na analýzu jednotlivých francouzských a českých značek a možnosti jejich konkurenceschopnosti v České republice a ve Francii. Třetí kapitola se věnuje analýze a komparaci konkurenceschopnosti automobilového průmyslu obou zemí. Závěrem práce je zjištění, že všichni zkoumaní výrobci umně využívají své konkurenční výhody na domácím trhu díky svým charakteristickým přednostem, nicméně na rozrůstajícím se segmentu trhu s elektromobily mají v obou zemích výraznou převahu francouzské automobilky.
Francouzský automobilový průmysl a jeho vývojové tendence
Snížek, Martin ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Vondrušková, Barbora (oponent)
Automobilový průmysl ve své historii prošel mnohými změnami. Mezi ty nejvvýznamnější v posledních letech patří přesun produkce do rozvojových zemí, což je spolu se současnou situací na poli automobilového průmyslu a dalšími tendencemi popsáno v první kapitole této bakalářské práce. Ve vyspělých ekonomikách, mezi které patří i ve druhé kapitole zkoumaná Francie, roste produkce pomaleji či přímo klesá. Francouzská ekonomika se navíc potýká s problémem, že domácí automobilky vyrábějí stále menší část produkce na francouzském území. Touto problematikou se prostřednictvím analýzy produkce společnosti PSA Peugeot Citroën zabývá třetí kapitola práce. Autor dochází k závěru, že kromě přesunu produkce v souladu s globálními změnami si automobilka zajišťuje konkurenceschopnost alokací výroby na blízké evropské trhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.