Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivita email marketingu na trhu mezinárodních květinových zásilek
Štěpánová, Klára ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Jedna z největších výhod, ale zároveň také jeden z důvodů, proč potenciál email marketingu není plně využit, je vysoká návratnost investice. Proto společnost FloraQueen, ale i mnoho dalších firem podceňuje efektivitu email marketingu. Cílem této práce je srovnání současných marketingových aktivit konkrétní firmy s doporučenými praktikami v oboru a definice kroků, jež by vedly k efektivnějším výsledkům. Za tímto účelem jsou sesbírány nejnovější email marketingové statistiky a trendy, je provedena interní analýza společnosti FloraQueen, jsou rozebrány nejpoužívanější taktiky konkurentů a je navržen finální soubor doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.