Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 122 záznamů.  začátekpředchozí113 - 122  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vybraných fitness center a průzkum spokojenosti jejich zákazníků
Dobešová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Autorka aplikuje marketingové výzkumné metody za účelem navržení doporučení pro zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků zkoumaných fitness center v Praze. První část práce je věnovaná popisu a analýze oblasti fitness v Evropě a České republice. Následně je v metodologické části podrobně vysvětlena zvolená metodika výzkumu a dotazníkové šetření spolu s deskripcí konstrukce dotazníku. Praktická část je věnována představení zkoumaných fitness center, spolu se samotným marketingovým výzkumem, jehož výsledky jsou podrobně analyzovány a následně obsaženy ve zpracované SWOT analýze. Na závěr této práce dojde k sumarizaci výsledků a navržení doporučení pro možná zlepšení, které by na základě výzkumného projektu mohla fitness centra vzít v potaz a začlenit do své současné podnikové strategie.
Podnikatelský plán v oblasti fitness center
Chmelík, Dan ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Finardi, Savina (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu fitness centra s následným vyhodnocením investice. Nejprve se představí samotný produkt a vlastnická struktura, následuje analýza trhu, zákazníků, analýza konkurence a analýza dodavatelů, ve které se vícekriteriálně rozhoduje za pomoci Saatyho metody a metody lineárních funkcí užitku. Na to navazuje personální zabezpečení a marketingový plán včetně marketingového mixu a marketingového rozpočtu. Ve finančním plánu je sestavena počáteční rozvaha, výkaz cash flow, výkaz zisků a ztrát pro první rok a následně rozvaha po prvním roce podnikání. V této části je vypočten bod zvratu. Samotnému vyhodnocení projektu předchází analýza rizik. Je zkoumána citlivost kritéria výsledek hospodaření za působení dvou, respektive čtyř faktorů. K hodnocení investice jsou použity statické a dynamické metody hodnocení. Za určitých podmínek je projekt životaschopný.
Podnikatelský záměr pro zahájení podnikání v oblasti služeb
Krejčí, Daniel
Práce se skládá ze dvou dílčích částí. V teoretické části jsou zpracovány literární pojmy týkající se založení podniku, problematiky sestavení podnikatelského plánu a hodnocení efektivnosti investice. V praktické části práce je vykreslen konkrétní podnikatelský plán. Ten zpracovává návrh na podnik v oblasti služeb.
Návrh marketingové strategie pro fitness centrum Studio Be Free
Víceník, Petr
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro Studio Be Free, což je fitness centrum v Uherském Brodě. Návrh nové strategie by měl vést ke zvýšení počtu zákazníků, zvýšení tržeb a upevnění si své pozice na trhu. Teoretická část je zaměřena na literární rešerši, ve které jsou vysvětleny pojmy, které jsou následně použity ve vlastní práci. V první části vlastní práce jsou uvedeny obecné informace o fitness centru a je provedena také analýza současné marketingové strategie. Pro současnou analýzu prostředí jsou použity analýzy jako PESTE, odvětvová analýza a SWOT analýza. Je zde provedena také segmentace a analýza marketingového mixu. Poslední část bakalářské práce se zaměřuje na konkrétní návrhy strategií, které by zvýšily počet návštěvníků ve fitness centru.
Podnikatelský plán na založení fitness centra
Dudnik, Denis ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Šlégr, Pavel (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je vypracování plánu na založení fitness centru. Teoretická část podnikatelského plánu se věnuje charakteristice podnikatelského plánu. Praktická část aplikuje na konkrétní podnikatelský záměr - založení fitness centra. Cílem vypracování podnikatelského plánu je zjistit, zda tento plán je realizovatelný a rentabilní pro své vlastníky.
Strategie firmy podnikající v oblasti volného času
Lošťák, Jan ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Bakalářská práce vymezuje klientelu firmy Help fitness club, popisuje její strategii z hlediska umístění, produktu, vybavení, zaměstnanců a marketingu a mapuje její konkurenci. Práce strategii vyhodnocuje a je završena návrhy na zlepšení a analýzou S.W.O.T. Help fitness club nabízí lekce aerobiku, indoor cyclingu a posilovnu a jeho strategie správně nastavená.
Kvalita služeb ve fitcentru
Blažková, Kateřina ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Švachová, Marie (oponent)
Práce vymezuje pojmy týkající se kvality služeb, role zákazníka, popisuje Ishikawův diagram, přibližuje přístup PDCA, popisuje konkrétní fitcentrum a služby, které jsou v něm nabízeny. Práce se zabývá kvalitou poskytovaných služeb v tomto fitcentru. Na základě průzkumu mínění zákazníků hodnotí kvalitu služeb. Spokojenost zákazníků je vyjádřena procentuelně. Na základě odpovědí respondentů jsou navrženy možná zlepšení ve fitcentru.
Podnikatelský plán založení fitness centra
Jindrová, Monika ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Křížek, Miroslav (oponent)
Předmětem diplomové práce "Podnikatelský plán na založení fitness centra" je zpracování podnikatelského plánu na založení reálného fitness centra. Teoretická část je zaměřena na obecnou charakteristiku malých a středních podniků, jejich význam pro národní hospodářství a také popisuje strukturu a obsah podnikatelského plánu. Praktická část se zabývá sestavením podnikatelského plánu na založení reálného fitness centra v Dolních Břežanech. Práce je zakončena shrnutím a finančním zhodnocením celého projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 122 záznamů.   začátekpředchozí113 - 122  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.