Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Externí strategická analýza a segmentace trhu dámské hygieny v ČR
Musilová, Michaela ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
V diplomové práci byla vytvořena externí strategická analýza trhu dámské hygieny v České republice. Daný trh byl popsán a byly definovány faktory, které na něj působí. Následně byly určeny faktory, které trh ovlivňují nejvíce. Spotřebitelky dámské hygieny byly rozděleny na základě sociodemografických a behaviorálních charakteristik do pěti segmentů, které jsou vnitřně homogenní a k sobě navzájem dostatečně heterogenní a je s nimi možné v rámci marketingové strategie jednotlivě pracovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.