Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pozice značky Seat v rámci portfolia skupiny Volkswagen na evropském trhu osobních automobilů
Kubátová, Michaela ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává o pozici značky SEAT v portfoliu skupiny VW. Práce se zaměřuje především na Evropský trh v oblasti osobních automobilů. Práce má dvě hlavní části. První z nich se věnuje teoretickému podkladu potřebnému pro řízení značky. Konkrétně rozebírá značku a atributy, které s ní souvisí, také positioning a segmentaci s důrazem na specifika evropského trhu. Druhá část práce analyzuje pozici značky SEAT pomocí dvou dílčích analýz. První analýza probíhá pouze v rámci portfolia VW osobních vozů, druhý porovnává SEAT v souvislosti s jeho největší konkurencí. Podkladem obou srovnání jsou strategický positioning značek, trendy evropského automobilového trhu a chování evropského spotřebitele. Výsledky práce poukazují na důvody, které opodstatňují přítomnost značky SEAT v portfoliu VW osobních vozů na evropském trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.