Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ochrana spotřebitele v dopravě
Spátayová, Monika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Hlavním cílem práce je hodnotit autobusové, železniční a letecké dopravce při výskytu ztráty, odcizení a poškozená zavazadel. Analyzovat nejlepší a nejhorší letecké společnosti a porovnat důvody. Hodnotit, zda se cestující v letecké dopravě setkávají ze ztracenými, poškozenými nebo opožděnými zavazadly; zda se již setkaly se zrušeným nebo opžděným letem a zda obdržely od leteckých společností nějaké odškodnění. Ohodnotit vybraných šest leteckých společností z hlediska kvality poskytovaných služeb a porovnat výsledky mezi nimi. Výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením. Použity byly otevřené i uzavřené otázky; vyhodnocení kvalitativní i kvantitativní. Počáteční hypotézy se ve většině případů neprokázaly. Kvalita poskytovaných služeb v dopravních prostředcích je pro cestující nejdůležitějším faktorem spokojenosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.