Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost zákazníků se službami Pulse Fitness v Benešově
Holánek, Michal ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami Pulse Fitness v Benešově Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit spokojenost zákazníků Pulse Fitness v Benešově a odhalit hlavní příčiny, které úroveň spokojenosti zákazníků Pulse Fitness snižují. Zjištěné výsledky přitom budou podkladem k navržení opatření, jejichž implementace v Pulse Fitness by měla přispět ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti. Dílčím cílem je přizpůsobení metodiky Evropského indexu spokojenosti zákazníka do prostředí fitness. Metody: V práci je využita metodika Evropského indexu spokojenosti zákazníka. Ke sběru primárních dat přitom bylo využito elektronického dotazování. Výsledky: Výsledné hodnoty Evropského indexu spokojenosti zákazníka poukazují na fakt, že zákazníci Pulse Fitness jsou s poskytovanými službami nadprůměrně spokojeni. Přesto existuje celá řada faktorů, jejichž optimalizací by se měl management Pulse Fitness zabývat, a k jejichž zlepšení byla navržena konkrétní doporučení. Klíčová slova: Evropský index spokojenosti zákazníka (ECSI), spokojenost zákazníka, fitness služby
Spokojenost zákazníků se službami Pulse Fitness v Benešově
Holánek, Michal ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami Pulse Fitness v Benešově Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit spokojenost zákazníků Pulse Fitness v Benešově a odhalit hlavní příčiny, které úroveň spokojenosti zákazníků Pulse Fitness snižují. Zjištěné výsledky přitom budou podkladem k navržení opatření, jejichž implementace v Pulse Fitness by měla přispět ke zvýšení úrovně zákaznické spokojenosti. Dílčím cílem je přizpůsobení metodiky Evropského indexu spokojenosti zákazníka do prostředí fitness. Metody: V práci je využita metodika Evropského indexu spokojenosti zákazníka. Ke sběru primárních dat přitom bylo využito elektronického dotazování. Výsledky: Výsledné hodnoty Evropského indexu spokojenosti zákazníka poukazují na fakt, že zákazníci Pulse Fitness jsou s poskytovanými službami nadprůměrně spokojeni. Přesto existuje celá řada faktorů, jejichž optimalizací by se měl management Pulse Fitness zabývat, a k jejichž zlepšení byla navržena konkrétní doporučení. Klíčová slova: Evropský index spokojenosti zákazníka (ECSI), spokojenost zákazníka, fitness služby

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.