Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Application of the Computer Programme 'Languages without Barriers' in Teaching English to Dyslectic Children
Blahynková, Veronika ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Červinková Poesová, Kristýna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výukou angličtiny žáků s dyslexií. Zaměřuje se především na využití speciálního počítačového programu Jazyky bez bariér určeného pro dyslektické děti. Cílem teoretické části bylo definovat, kdo jsou děti s dyslexií, jaké učebnice a další materiály podporující jejich výuku angličtiny jsou k dispozici v České republice a nastínit způsob, jakým by mělo být k žákům s dyslexií přistupováno v hodinách anglického jazyka. Cílem praktické části bylo stručně definovat současný stav výuky angličtiny žáků s dyslexií v České republice a zjistit, zdali mají čeští učitelé dostatek informací o tom, jak s takovými dětmi pracovat. Hlavním cílem této části však bylo zaměřit se na počítačový program Jazyky bez bariér a určit jeho optimální využití. K dosažení cíle byl proveden výzkum, během něhož byl program představen na třech základních školách v Praze a v těchto školách potom aplikován v hodinách angličtiny a následně i doma při přípravě dětí na hodiny angličtiny. Průzkum byl založen na kombinaci kvalitativní a kvantitativní analýzy. Bylo dokázáno, že Jazyky bez bariér jsou užitečným programem nejen pro děti s dyslexií, ale i pro jejich učitele. Program usnadňuje dětem s dyslexií proces učení se anglickému jazyku a učitelům pomáhá správně přistupovat k žákům s dyslexií v hodinách...
Využití internetových serverů ve výuce anglického jazyka.
ŠPIČKOVÁ, Eva
Diplomová práce je zaměřena na možnosti využití internetu, konkrétně internetových serverů vhodných pro výuku a procvičování anglického jazyka, a to žáků druhého stupně základní školy. Jedním z cílů bylo konkrétní servery vyhledat, porovnat a zhodnotit, nejen z hlediska didaktického, ale i z hledisek jiných - jako je funkčnost, orientace ve struktuře stránek, až po textovou a obsahovou stránku. Dalším kritériem pro hodnocení byla využitelnost těchto zdrojů pro výuku z úhlu pohledu jak učitele (vyučujícího, edukátora), tak žáka (studenta, edukanta). Cílem této práce je poskytnout radu pedagogům, které servery jsou pro výuku vhodné. V praktické části práce diplomantka provedla dotazníkové šetření mezi žáky druhého stupně základní školy, jehož cílem bylo zjistit, zda již nějaké podobné servery znají a používají.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.