Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modern methods of employees‘ sourcing
Levrincová, Vieroslava ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Zaicová, Mária (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit přehled moderních metod získávání zaměstnanců, které vznikly jako odpověď na aktuální trendy na trhu práce a hlavních zásad jejich úspěšného použití. Úvodní část práce je věnovaná detailnímu popisu procesu získávání zaměstnanců, jeho významu v rámci řetězce ostatních náborových aktivit a popisu tradičních metod komunikace s uchazeči. Jádro diplomové práce pojednává o aktuálních trendech na trhu práce a moderních metodách získávání zaměstnanců, konkrétně pak o korporátních kariérních stránkách, sociálních a profesionálních sítích a okrajově i o virtuálních realitách a online hrách. V praktické části budou ověřené teoretické zásady na konkrétním příkladu společnosti Danone, a.s. s cílem vyhodnotit strategii získávání zaměstnanců této společnosti a navrhnout optimalizační řešení identifikovaných nedokonalostí.
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Kollerová, Kristýna ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je vyjasnit podstatu a přínos užívání marketingového přístupu a konkrétních nástrojů a prostředků marketingu pro oblast lidských zdrojů a analyzovat obsah a vzájemnou provázanost dvou směrů HR marketingu, externího a interního. Práce má dále aplikovat teorii budování značky na specifický případ značky zaměstnavatele. Součástí práce je výzkum ve společnosti Nutricia (FMCG), který má ukázat, co firma dělá pro svůj HR marketing a jak je vnímána jako zaměstnavatel na interním a externím trhu práce. Mezi hlavní metody práce patří rešerše poznatků z české i cizojazyčné literatury a odborných článků. Pro praktickou část výzkumu byla použita analýza materiálů poskytnutých společností Nutricia a písemné dotazování. Závěr práce shrnuje přínos marketingového přístupu k HR, jeho propojení v rámci celkového marketingového mixu a současný reálný stav.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.