Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Průzkum firemní kultury
Miklošín, Lukáš ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Hlavním motivem této práce je problematika firemní kultury, je zde nastíněn její vývoj a význam pro fungování organizace. Práce se dále věnuje se jednotlivým složkám firemní kultury a představuje některé koncepty typologií, které slouží k jejich diagnostice. V dalších částech hledá souvislosti mezi firemní kulturou a výkonností organizace, zabývá se procesem změny firemní kultury a snaží se popsat postup úspěšné realizace těchto změn. Cílem této práce je využít teoretických znalostí problematiky, konfrontovat je s realitou prostřednictvím empirického šetření v konkrétním podniku a informovat o závěrech tohoto šetření.
Průzkum firemní kultury
Miklošín, Lukáš ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Hlavním motivem této práce je problematika firemní kultury, je zde nastíněn její vývoj a význam pro fungování organizace. Práce se dále věnuje se jednotlivým složkám firemní kultury a představuje některé koncepty typologií, které slouží k jejich diagnostice. V dalších částech hledá souvislosti mezi firemní kulturou a výkonností organizace, zabývá se procesem změny firemní kultury a snaží se popsat postup úspěšné realizace těchto změn. Cílem této práce je využít teoretických znalostí problematiky, konfrontovat je s realitou prostřednictvím empirického šetření v konkrétním podniku a informovat o závěrech tohoto šetření.
Psychologické a sociální aspekty působení cestovní kanceláře
Kaplina, Olesya ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Předmětem této diplomové práce je nabídka cestovní kanceláře, která bude analyzována po stránce teoretické a porovnána s výsledky empirického šetření. Dále budou ohodnoceny metody, kterými cestovní kancelář láká potenciální klienty. Hlavním cílem této práce je na základě teoretických znalostí a empirického šetření pochopit současné tendence poptávky v oblasti cestovního ruchu, očekávání zákazníků, jejich preference, přání a možnosti, zda odpovídají představám cestovní kanceláře.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.