Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model elektronického podnikání pro mezinárodní obchod
Vauchkevich, Yuliya ; Sivtseva, Aleksandra (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem modelu podnikání v rámci mezinárodního obchodu. Analyzuje současný stav problematiky elektronického obchodování se zaměřením na hledání nových možností, za účelem dosažení lepšího postavení a získání nových konkurenčních výhod zúčastněných subjektů.
Podpora podnikání s využitím elektronického obchodu
Juřica, Lukáš ; Čižinský, Roman (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problém firmy, která má svůj vlastní elektronický obchod, ale není s ním spokojena. Diplomová práce obsahuje návrh jak zviditelnit její e-shop, a návrh základních funkcí e-shopu pomocí modulů. Zabývá se také návrhem základního datového schématu.
Model elektronického podnikání pro mezinárodní obchod
Vauchkevich, Yuliya ; Sivtseva, Aleksandra (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem modelu podnikání v rámci mezinárodního obchodu. Analyzuje současný stav problematiky elektronického obchodování se zaměřením na hledání nových možností, za účelem dosažení lepšího postavení a získání nových konkurenčních výhod zúčastněných subjektů.
Podpora podnikání s využitím elektronického obchodu
Juřica, Lukáš ; Čižinský, Roman (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problém firmy, která má svůj vlastní elektronický obchod, ale není s ním spokojena. Diplomová práce obsahuje návrh jak zviditelnit její e-shop, a návrh základních funkcí e-shopu pomocí modulů. Zabývá se také návrhem základního datového schématu.
Analýza e-marketingové strategie společnosti Europ Assistance s.r.o.
Egert, Michal ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Kostaš, Jurij (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje e-marketingovou strategii společnosti Europ Assistance s.r.o. a metodou komparace zjišťuje situaci u konkurence. V první části práce je představena společnost a její produkty. Dále práce analyzuje produkty a internetovou prezentaci konkurence. Závěrečné kapitoly práce se poté zabývají analýzou internetových stránek a komunikační strategií společnosti Europ Assistance. Zjištěné skutečnosti jsou v jednotlivých kapitolách porovnávány s konkurencí. Součástí práce je také uživatelské testování jednotlivých internetových stránek společnosti lidmi, kteří nikdy tyto stránky neviděli. Toto uživatelské testování přináší cenné informace ke zlepšení struktury a obsahu stránek. Výsledkem práce je zhodnocení silných a slabých stránek e-marketingové strategie společnosti Europ Assistance s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.