Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
komunikační strategie prodeje elektronockých vstupenek
Kučera, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Czechowski, René (oponent)
Tato práce se zabývá trhem elektronických vstupenek. Cílem práce bylo představit tento segment trhu, provést marketingový výzkum trhu elektronických vstupenek a navrhnout komunikační strategii vybrané firmy. Práce nejprve popisuje stávající stav mobilní aplikace Smart Ticket určené pro distribuci vstupenek a kuponů vyvinuté startupem, který se chce prosadit na mezinárodním trhu. Dále jsou vymezeny typy uživatelů aplikace a přidaná hodnota, kterou uživatelům nabízí. Dále se práce zabývá situací na trhu a konkurenčními řešeními. Identifikuje možné zdroje příjmů, klíčové partnery a komunikační kanály, které mohou pomoci uplatnění aplikace na trhu. Pro každou cílovou skupinu definuje výhody, které řešení této cílové skupině přináší a přínosy pro Smart Ticket z partnerství nebo oslovení této cílové skupiny. V rámci práce byl proveden marketingový výzkum trhu pomocí dotazníkového šetření. Bylo osloveno 108 respondentů. Z výsledku vyplynulo, že metoda vstupenky ve smartphonu není zatím rozšířená, ale veřejnost na tuto myšlenku reaguje kladně. Následuje popis kanálů, kterými budou uživatelé nebo partneři osloveni. Spolu s tím autor navrhuje drobné rozšíření funkcí aplikace ale hlavně masivní podporu komunikace prostřednictvím direct marketingu a portálu, který dělí do dvou částí. Obsah první části portálu je definován výrobcem Smart Ticketu a slouží k propagaci řešení, k informování o jeho vlastnostech a možnostech jeho použití. Obsahuje případové studie a názorné školicí materiály. Obsah druhé části portálu je z podstatné části vytvářen uživateli. Nabízí pořadatelům akcí nebo tvůrcům marketingových kampaní, aby si zde vytvořili stránky propagující jejich produkt nebo službu, nabízí možnost blogování, komentování akcí atd. V závěru je shrnutí inovací navržených autorem a konstatování, že cíle práce byly naplněny včetně prokázání tohoto tvrzení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.