Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivita metod terénní výuky geografie
Uvízlová, Lenka ; Řezníčková, Dana (vedoucí práce) ; Hanus, Martin (oponent)
Předkládaná bakalářská práce vznikla se záměrem přispět k objasnění otázky "Jak zvýšit efektivitu metod terénní výuky?". Na základě tohoto hlavního cíle byl vytvořen kvalitativní dotazník pro řízené rozhovory s učiteli zeměpisu na gymnáziích a realizováno pilotní šetření. Koncepčně je práce rozložena do dvou částí: teoretická a metodologicko-empirická: Teoretická část je dále rozdělena na tři celky. První přináší obsahové přiblížení hlavních pojmů souvisejících s terénní výukou geografie. Předkládá varianty výuky v terénu a seznamuje čtenáře s významem a přínosy této formy výuky pro studenty. Druhý celek se zabývá pojmem efektivita výuky a předkládá její možná homonyma i synonyma. Pomocí schématu efektivity a hladin vzdělávání poukazuje na dílčí aspekty, které ji ovlivňují. Třetí celek předkládá rozbor literatury. Metodologicko-empirická je věnována přiblížení metodologie výzkumu práce a zjištěným datům. Obsahuje zdůvodnění výběru použitých metod, seznámení s kvalitativním výzkumem a řízeným rozhovorem, představení zkoumaného vzorku a popis a analýzu zjištěných dat. Na závěr diskutuje o vhodnosti použití dotazníku pro hloubkový výzkum a o případném jiném využití této práce.
Efektivita metod terénní výuky geografie
Uvízlová, Lenka ; Řezníčková, Dana (vedoucí práce) ; Hanus, Martin (oponent)
Předkládaná bakalářská práce vznikla se záměrem přispět k objasnění otázky "Jak zvýšit efektivitu metod terénní výuky?". Na základě tohoto hlavního cíle byl vytvořen kvalitativní dotazník pro řízené rozhovory s učiteli zeměpisu na gymnáziích a realizováno pilotní šetření. Koncepčně je práce rozložena do dvou částí: teoretická a metodologicko-empirická: Teoretická část je dále rozdělena na tři celky. První přináší obsahové přiblížení hlavních pojmů souvisejících s terénní výukou geografie. Předkládá varianty výuky v terénu a seznamuje čtenáře s významem a přínosy této formy výuky pro studenty. Druhý celek se zabývá pojmem efektivita výuky a předkládá její možná homonyma i synonyma. Pomocí schématu efektivity a hladin vzdělávání poukazuje na dílčí aspekty, které ji ovlivňují. Třetí celek předkládá rozbor literatury. Metodologicko-empirická je věnována přiblížení metodologie výzkumu práce a zjištěným datům. Obsahuje zdůvodnění výběru použitých metod, seznámení s kvalitativním výzkumem a řízeným rozhovorem, představení zkoumaného vzorku a popis a analýzu zjištěných dat. Na závěr diskutuje o vhodnosti použití dotazníku pro hloubkový výzkum a o případném jiném využití této práce.
Efektivita vzdělávání zaměstnanců v České republice
Langerová, Kristýna ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Tichý, Stanislav (oponent)
Tato práce řeší efektivitu vzdělávání zaměstnanců v České republice. Jejím cílem bylo zkoumat, jak efektivní nebo neefektivní je vzdělávání v českých firmách a co s tím lze v budoucnosti dělat. Dále se tato práce zabývá technikami, kterými lze dosahovat vyšší efektivity ve vzdělávání. Celá práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o konkrétních technikách a metodách, které byly použity v praktické části. Součástí je i doporučení pro české firmy a pro společnost Develor, která prováděla výzkum efektivity zaměstnanců v českých firmách.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v organizaci
Majeriková, Brittney ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podnikové praxi. Zástupcem pro podnikovou sféru je velmi úspěšná, prosperující a ryze česká firma ADLER Czech, a. s. Vzdělaní pracovníci jsou klíčem k úspěšnému fungování firmy. Cílem diplomové práce je charakterizovat strukturu a využívané metody vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v podniku, celkově zhodnotit systém vzdělávání a předložit řadu doporučení, která povedou k zefektivnění procesu vzdělávání ve firmě. Teoretická část práce se věnuje významu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, procesu učení a pozornost je zaměřena především na konkrétní formy a metody vzdělávání využívané v podnikové praxi. Analytická část prezentuje prostřednictvím dotazníkového šetření současný stav systému vzdělání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti ADLER Czech, a. s., využívané metody vzdělávání v podniku a spokojenost zaměstnanců s možnostmi vzdělávání v dané organizaci. V závěru práce je systém vzdělávání zhodnocen a jsou zde navrhnuta doporučení, která mohou přispět ke zlepšení současného stavu vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, ke zvýšení jejich spokojenosti a k efektivnějšímu využití lidských zdrojů, které má podnik k dispozici.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.