Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Praktické užití metod operačního výzkumu při přípravě reálné zakázky
Gablovičová, Petra ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Chýna, Vladislav (oponent)
Diplomová práce na téma "Praktické užití metod operačního výzkumu při přípravě zakázky", se zabývá využitím metod vícekriteriálního rozhodování při volbě dílů do montážní stanice potřebných ke zpracování zakázky. Obsažen je zde také celý plán zakázky. V teoretické části lze nalézt popis použitých metod a základní pojmy z oboru řízení projektů. V praktické části pak informace o firmě, o jednotlivých dílech. Pak také výběr dvou dílů pomocí tří vybraných metod. Závěrem také nákladovou a časovou analýzu zpracování celé zakázky.
Optimalizace obnovy vozového parku menší stavební firmy
Pítr, Vítězslav ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Šindelářová, Irena (oponent)
Hlavním cílem práce je využití metod vícekriteriálního hodnocení variant při výběru nových vozidel. V této práci jsem použil tři metody s kardinální informací. Tyto metody lze dále dělit podle výpočetního principu, který používají k nalezení kompromisní varianty. Vybral jsem si metodu váženého součtu, založenou na principu maximalizace užitku, metodu TOPSIS, založenou na minimalizaci vzdálenosti od ideální varianty a metodu ELECTRE III, založenou na preferenční relaci. Vybrané metody jsem použil k určení kompromisní varianty pro nákup nových vozidel. Náklady na provoz a pořízení takto obnoveného vozového parku jsem srovnal se současnými náklady, které mi poskytla stavební firma, a určil roční úsporu. Nakonec jsem uvedl modely obnovy, kterými jsem zjišťoval optimální postup při nahrazování opotřebených zařízení. Na danou problematiku jsem nahlížel z více pohledů. Jednak z pohledu vícekriteriálního hodnocení variant, dále z pohledu nákladů a nakonec z pohledu modelů obnovy.
Analýza postavení značky Volkswagen na trhu nových aut v ČR.
Vorobev, Vitaly ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Skočdopolová, Veronika (oponent)
Cílem diplomové práce je použití různých metod vícekriteriálního rozhodování v realitě, konkrétně zhodnocení postavení značky Volkswagen na trhu nových aut v ČR, jak si zde stojí v porovnání s ostatními konkurenčními producenty. Dalším cílem, bylo posloužit subjektům, kteří zamýšlí pořídit si auto. Úkolem bylo uspořádat auta v každé z 10 tríd podle výsledků jednotlivých metod. Zaměřil jsem se hlavně na auta značky Volkswagen. Ve své analýze používám metody WSA, TOPSIS a ELECTRE III. K výpočtům jsem využil MS Excel a program SANNA.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.