Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingového mixu společnosti PAUL na českém trhu z pohledu zaměstnanců
Vojta, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Tato bakalářská práce teoreticky popisuje především taktický nástroj marketingový mix a jeho 5P, dále pak marketingový výzkum, a to konkrétně dotazníkové šetření. V praktické části se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti PAUL z pohledu zaměstnanců. Tedy analyzuje kroky a nástroje, které společnost využívá k tomu, aby vzbudila poptávku po jeho produktu (Product), ceně (Price), distribuci (Place), propagaci (Promotion) a lidech (People). V druhé polovině praktické části je využita metoda jednorázového dotazníkového šetření cílené na zaměstnance pekařství PAUL, zejména na to, jak vnímají a ztotožňují se s politikou a postavením marketingového mixu této společnosti. Výzkum je interpretován a v závěru práce je shrnutí prvků mixu této společnosti a návrh na jejich zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.