Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizuální identita studentského projektu v rámci Pražského Quadriennale
Žáčková, Kristýna ; Štěpán, Petr (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Tvorba vizuální identity projektu Praha není Česko, který prezentuje tuzemskou studentskou část na Pražském Quadriennale 2019.
Slovácké divadlo II.
Lososová, Ivana ; Bernátek, Tomáš (oponent) ; Sládeček, Svatopluk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematickou situací Slováckého divadla v Uherském Hradišti. Progresivní divadelní soubor dnes sídlí v budově bývalé sokolovny, která není schopná kapacitně ani technicky vyhovět nárokům komplikovaného divadelního provozu. Organismus divadelního souboru je také narušen odloučením studiové scény mimo hlavní areál divadla. Projekt zkoumá možnosti přesunu divadla do nové budovy, která je umístěna ve Smetanových sadech, v těsné blízkosti historického jádra Uherského Hradiště. Návrh budovy reaguje na prostředí regionálního města, potřeby konkrétního divadelního souboru a moderní divadelní postupy podložené analýzou české divadelní architektury.
Vizuální identita studentského projektu v rámci Pražského Quadriennale
Žáčková, Kristýna ; Štěpán, Petr (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Tvorba vizuální identity projektu Praha není Česko, který prezentuje tuzemskou studentskou část na Pražském Quadriennale 2019.
Slovácké divadlo II.
Lososová, Ivana ; Bernátek, Tomáš (oponent) ; Sládeček, Svatopluk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematickou situací Slováckého divadla v Uherském Hradišti. Progresivní divadelní soubor dnes sídlí v budově bývalé sokolovny, která není schopná kapacitně ani technicky vyhovět nárokům komplikovaného divadelního provozu. Organismus divadelního souboru je také narušen odloučením studiové scény mimo hlavní areál divadla. Projekt zkoumá možnosti přesunu divadla do nové budovy, která je umístěna ve Smetanových sadech, v těsné blízkosti historického jádra Uherského Hradiště. Návrh budovy reaguje na prostředí regionálního města, potřeby konkrétního divadelního souboru a moderní divadelní postupy podložené analýzou české divadelní architektury.
Architekt Ivo Klimeš a proměny divadelní architektury šedesátých a sedmdesátých let dvacátého století
Sládečková, Tereza ; Novotná, Eva (vedoucí práce) ; Popelová, Lenka (oponent)
Diplomová práce pojedná o životě a tvorbě ostravského architekta Iva Klimeše (*1932). Cílem práce je představit Klimešovo dílo na poli divadelní architektury od prvních projektů až po jeho vyzrálou tvorbu v šedesátých a sedmdesátých letech dvacátého století, včetně nerealizovaných návrhů a zohlednit okolnosti jejího vzniku. Ivo Klimeš byl jedním z mála architektů, kteří unikli všední práci v rámci projektového ústavu a mohli se věnovat mimořádným stavbám. Nejvýraznějším autorovým projektem je městské divadlo v Mostě, které v architektonickém výrazu uplatňuje brutalistní a strukturalistické tendence a patří mezi neunikátnější kulturní stavby druhé poloviny dvacátého století u nás. Podobně svébytná je i Klimešova budova ostravského Divadlo Jiřího Myrona, která byla výrazně ovlivněna skandinávskou architekturou Alvara Aalta. Architektonický výraz jeho staveb prošel od kubicky utvářené hmoty k organicky tvarovaným oblým tělesům. Ivo Klimeš ve svých projektech reagoval na potřeby moderní scénografické praxe a od počátku vyzdvihoval důležité inovace v řešení divadelních prostorů. Klíčovými pojmy se pro něj stala variabilita a práce s jevištním prostorem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.