Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.13 vteřin. 
Analýza a hodnocení vnitrofiremní komunikace v konkrétní firmě
Bouša, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hubáček, David (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice vnitrofiremní komunikace v rámci středně velké organizace. Hlavním cílem diplomové práce bylo analyzovat a zhodnotit současný stav vnitrofiremní komunikace a navrhnout případná vylepšení zjištěných nedostatků ve vybrané organizaci pomocí analýzy volně dostupných materiálů. Teoretická část diplomové práce nejprve definovala a vymezila samotný pojem komunikace v rámci specifikace komunikace. Tyto kapitoly byly doplněny o komunikační nástroje, které se dají využívat v rámci jednotlivých organizací. Z těchto získaných aspektů je odvozena praktická část diplomové práce. Praktická část obsahuje procesní analýzu, která pomohla lépe analyzovat interní komunikaci. Dále obsahuje analýzu vnitrofiremní komunikace založenou na dotazníkovém šetření s využitím kvalitativních informací z řízených rozhovorů s manažery dané organizace. Na základě výsledků analýzy byly dané organizaci navržena konkrétní opatření s cílem zdokonalit vnitrofiremní komunikaci.
Inovace služeb ve vybraném podniku
STUDNIČKOVÁ, Alžběta
Sektor služeb je velmi rozsáhlý. Představuje mnoho různých činností, od jednoduchých procesů až po ty složité. Tento sektor můžeme také nazývat jako sektor terciární. Je nejmladším a zároveň největším sektorem světového hospodářství. Váže se na něj příliv finančních prostředků a také nárůst pracovních míst. Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat posykované služby hotelu Theresia, který se nachází v centru Kolína, zhodnotit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami a následně předložit návrhy na nové služby, které zákazníkům v nabídce chybí, či inovaci těch stávajících, které návštěvníkům zcela nevyhovují. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na oblast služeb, cestovního ruchu, inovace, řízení vztahů se zákazníky a také na klasifikaci ubytovacího zařízení. Podrobně jsou všechny oblasti rozčleněny do podkapitol s vlastním tématem. Praktická část je založena na řízeném rozhovoru s vedoucím pracovníkem hotelu a dotazníkovém šetření, které proběhlo ve výše uvedeném hotelu v období od července do prosince 2014. Zákazníci zde vyplňovali otázky, které se týkaly poskytovaných služeb v daném hotelu. Na základě jejich odpovědí došlo k odhalení nedostatků, které napomohli ke zdokonalení poskytovaných služeb a tím i celého hotelu. Mezi navrhovanými inovacemi je virtuální prohlídka umístěná na webových stránkách hotelu. Jejím cílem je seznámit hosty s prostředím hotelu a usnadnit jim jejich rozhodování. Další možnou inovací webových stránek je umístění prezentačního videa, které by mělo během pár minut seznámit hosta s hotelem a jeho poskytovanými službami. Vybudování půjčovny kol a koloběžek by mělo usnadnit přístup k těmto dopravním prostředkům v případě, kdy host nemá tu možnost si dopravit vlastní kolo do hotelu sám. Na recepci by bylo vhodné taky umístit informační materiály o regionu i suvenýry s motivy hotelu. Další možnou inovací by mohlo být vylepšení facebookových stránek hotelu, především jejich personifikace, zveřejňování novinek nebo jejich dvojjazyčné provedení. Ke zvýšení spokojenosti ubytovaných hostů pomůže odstranění nedostatků na pokojích i v koupelnách a zavedení nových služeb do nabídky hotelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.