Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Interaktivní architektura
Müller, Tomáš ; Stavric, Milena (oponent) ; Kaftan, Martin (vedoucí práce)
Interaktivní architektura Dnešní svět se neustále dynamicky mění. Spolu s ním se také mění prostředí ve kterém lidé žijí. Architektura, která se od počátku lidstva zaměřuje na vylepšování a zpříjemňování okolního prostředí ve prospěch člověka, má nyní díky pokroku technologií možnost ožít a stát se interaktivní. Interaktivní architektura, která se dynamicky přizpůsobuje měnícím se podmínkám a potřebám člověka, může položit základ robustnímu a adaptibilnímu řešení, které by mohlo v budocnu přispět k odolnější a udržitelnější architektuře. V rámci práce bude za využití soudobých digitálních navrhovacích technik umožněno propojení potenciálu starobylého umění origami - techniky skládání z papíru, s dnešní technologií. Díky tomuto propojení je možné vytvořit architekturu, která se bude moci měnit a přizpůsobovat nejrůznějším potřebám člověka. Tato diplomová práce se zaměřuje na digitalizaci origami, rozvíjení struktur inspirovaným Miura origami vzorem, přechod od papírových skořepin k kinetickým pohyblivým skořepinám a k vývoji digitálního nástroje schopného navrhovat a kontrolovat chování interaktivních skořepin. Prostřednictvím digitálních simulací bude otestováno chování interaktivních komponent.
Real-time Digital Simulation of Guitar Amplifiers as Audio Effects
Mačák, Jaromír ; Zölzer, Udo (oponent) ; Orgoň, Miloš (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
The work deals with the real-time digital simulation of guitar amplifiers considered as nonlinear analog audio effects. The main aim is to design algorithms which are able to simulate complex systems in real-time. These algorithms are mainly based on the automated DK-method and the approximation of nonlinear functions. Quality of the designed algorithms is evaluated using listening tests.
Real-time digital simulation of guitar audio effects
Plačko, Michal ; Balík, Miroslav (oponent) ; Mačák, Jaromír (vedoucí práce)
The aim of this work is to study different methods for simulation guitar effects, especially SSMN method. Then write a correctly algorithm for this method in Matlab and apply it on different circuits. Correctly algotirhm implemented in the C++ and adapt to work in real-time.
Real-time digital simulation of guitar audio effects
Plačko, Michal ; Balík, Miroslav (oponent) ; Mačák, Jaromír (vedoucí práce)
The aim of this work is to study different methods for simulation guitar effects, especially SSMN method. Then write a correctly algorithm for this method in Matlab and apply it on different circuits. Correctly algotirhm implemented in the C++ and adapt to work in real-time.
Real-time Digital Simulation of Guitar Amplifiers as Audio Effects
Mačák, Jaromír ; Zölzer, Udo (oponent) ; Orgoň, Miloš (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
The work deals with the real-time digital simulation of guitar amplifiers considered as nonlinear analog audio effects. The main aim is to design algorithms which are able to simulate complex systems in real-time. These algorithms are mainly based on the automated DK-method and the approximation of nonlinear functions. Quality of the designed algorithms is evaluated using listening tests.
Iterativní generování sinového a kosinového signálu při omezené délce slova
Štursa, Jarmil
Iterativní způsob generování sinového a kosinového signálu nevyžaduje žádnou tabulku ROM. Zvláštní pozornost je věnována správnému určení počátečních podmínek iterace a konečné délce slova parametrů některých systémový čintelů. Pro simulaci tohoto iterativního postupu jsme použili programové prostředí Matlab. Je vyšetřována úroveň normalizovaných chyb generovaného sinového i kosinového signálů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.