Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interní marketingová strategie ve vybrané organizaci
MALISZEWSKÁ, Nikola
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření a aplikaci interní marketingové strategie do vývojového oddělení. Teoretická část práce popisuje marketingovou strategii a její metody, jako je SWOT analýza, portfolio analýza, marketingový audit a benchmarking, a také marketingový mix a postup nastavení KPI. Praktická část práce spočívá v aktivním využití metod strategického marketingu, jako je SWOT analýza, analýza portfolia, marketingový audit a benchmarking. Ve druhé kapitole se diplomová práce zabývá teoretickým vysvětlením marketingového plánování a plánů, situační analýzou jako SWOT, portfolio analýzou a marketingovým auditem. Skládá se také z vysvětlení benchmarkingu, marketingového mixu, online marketingu a KPI. Další kapitola popisuje cíl diplomové práce a její metodiku. Následující kapitola se zaměřuje na praktické provedení analýzy. Předposlední část popisuje výsledky analýzy. Šestá kapitola je zaměřena na diskusi o navrhované strategii a KPI.
Veřejný zájem, politika a developeři
Srb, Ondřej ; Urban, Michal (vedoucí práce) ; Havel, Tomáš (oponent)
Název diplomové práce: Veřejný zájem, politika a developeři Tato práce se zabývá problematikou veřejného zájmu, politiky a developerů. Práce si klade za cíl zmapovat podmínky pro novou výstavbu a zjistit jaký je veřejný zájem v oblasti územního plánování. Soustřeďuje se pak zejména na území Prahy. Práce k tomu užívá analýzu vztahů mezi pojmy, analýzu právního rámce a popis praxe v oblasti výstavby. Práce je členěna do tří kapitol. První kapitola je členěna na dvě hlavní části a věnuje se pojmu veřejného zájmu a to nejprve z mezioborového a následně z právního hlediska. Tato kapitola slouží k lepšímu porozumění a uchopení pojmu. V první části nejprve rozebírá díla významných myslitelů, kteří s pojmem pracují. Zvlášť pak genezi slov "veřejnost" a "zájem". Na to navazuje hledání korektivu ke kapitalistickému pojetí veřejného zájmu, dále pohled na veřejný zájem, jako na zájem určitých skupin a také modelace systému pro určení veřejného zájmu při rozhodování politiků. V druhé části pak práce analyzuje pojem na základě rozboru judikatury a zákonů. Druhá kapitola se zaměřuje na podmínky pro umísťování staveb. Tato kapitola nabízí jak teoretickou rovinu, tak na příslušných místech uvedené praktické aspekty problematiky. Nejprve je zde rozebrán postup z pohledu developera, který sleduje jednotlivé kroky,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.