Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing strategy on the example of the company Student Agency
DUBEC, David
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie a její vysvětlení na příkladu společnosti Student Agency se zaměřením na již probíhající i plánovanou spolupráci s německým dopravcem Deutsche Bahn. V první části práce se bude student věnovat teoretickému zpracování problematiky, definuje pojem marketing a jeho funkce, vymezí jeho význam pro společnost a charakterizuje základní marketingové pojmy. V druhé části práce pak nastíní výše zmíněnou spolupráci s německým dopravcem a naváže kapitolami, ve kterých aplikuje teoretické poznatky vysvětlené v první části práce na společnost Student Agency.
Osobní železniční doprava v Německu s důrazem na DB
Karkošková, Soňa ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá osobní železniční dopravou v Německu. Jsou zde nejprve popsány teoretické aspekty železniční dopravy. Dále je věnována pozornost rozvoji osobní železniční dopravy od sjednocení Německa až do současnosti, kdy jsou hlavními cíli zvýšení atraktivnosti osobní železniční dopravy a snížení negativních dopadů na životní prostředí. Tato práce se podrobněji zabývá největším německým provozovatelem železniční dopravy Deutsche Bahn AG. Jsou zde přehledně shrnuty základní charakteristiky společnosti a vytvořen přehled divizí DB. Tato práce věnuje pozornost divizím, které jsou nejdůležitější z hlediska osobní železniční dopravy. První divize působí v oblasti železniční infrastruktury, druhá má na starost služby dálkové železniční dopravy a třetí má na starost služby regionální železniční a autobusové dopravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.