Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Slevové portály jako nástroj komunikace se zákazníkem
Hort, Jakub ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice slevových portálů. V práci je nejprve popsána marketingová komunikace obecně. Další část se věnuje historii slevových portálů ve světě, i v České republice a je popsán způsob fungování slevového portálu. Ve výzkumné části je nejprve představena metodika práce a poté proveden vlastní kvantitativní výzkum. Cílem výzkumu je zjistit postoj, spokojenost a názor zákazníků, kteří slevové portály využívají. Výzkum je realizován prostřednictvím dotazníkového šetření, jeho zhodnocením a potvrzením či vyvrácením stanovených hypotéz.
Analýza trhu slevových portálů v České republice z pohledu zákazníka
Šíp, Petr ; Mészáros, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje nabídky na trhu slevových portálů v České republice a vytváří model slevového portálu dle preferencí zákazníka. Nejprve je popsáno elektronické podnikání. Poté je vysvětlen koncept hromadného nakupování. Je popsána historie vývoje slevových portálů. Následuje bezpečnost slevových portálů. Dále jsou popsány přínosy a omezení pro účastníky. Je vyhodnocen dotazníkový průzkum mezi spotřebiteli a z něj zjištěny jejich preference. Dále jsou vytvořeny měsíční nabídky slev nabízených na třech českých slevových portálech a je provedena jejich analýza. V závěru je na základě odpovědí z vyplněných dotazníků a provedených analýz vytvořen model slevového portálu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.