Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace galerijních výstav
Chalupová, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na využívání komunikačních nástrojů v muzeích a galeriích s přihlédnutím na marketingovou komunikaci a propagaci galerijních výstav. Cílem bakalářské práce je na základě výzkumu navrhnout zefektivnění marketingové komunikace galerie na příkladu vybrané výstavy v rámci programu Centra současného umění DOX. Teoretická část pojednává o terminologii z oblasti arts marketingu a marketingové komunikace. Součástí jsou také výzkumy zabývající se marketingovou komunikací, galeriemi a muzei se zaměřením na využívání nových komunikačních možností a jejich participaci na sociálních sítích. V praktické části je zahrnuta analýza marketingové komunikace předchozích výstavních projektů v Centru současného umění DOX. Součástí praktické části jsou také tři osobní rozhovory, a to konkrétně se Zuzanou Masnou z centra DOX a se dvěma bloggerkami: Sandrou Kisić a Annou Stránskou. Výzkum je založený na analýze komunikačních studií a na osobních rozhovorech. Na základě analýzy komunikace, studie výzkumů a osobních rozhovorů navrhnu na příkladu současné výstavy Big Bang Data nové možnosti využívání marketingových nástrojů a návrh na zefektivnění současné marketingové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.