Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komplexní osvětlovací systém
Šipr, Jan ; Hadinec, Michal (oponent) ; Friedl, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá teoretickými základními principy osvětlování a jejich regulace. Na základě teoretických poznatků bylo úkolem navrhnout osvětlovací systém šitý přímo na míru. Dále jsou zde popsány komunikační protokoly používané v osvětlovací technice (DMX a ArtNet).
Sledování osoby pódiovým osvětlením s využitím kamery
Rajnoch, David ; Fliegel, Karel (oponent) ; Boleček, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje navržení a sestrojení systému pro detekci osoby v obraze a její sledování světelnym kuželem. Teoretická část popisuje metody detekce a sledování, v praktické části je vybrán vhodny hardware a na platformě PC zprovozněn algoritmus sledování osoby a řízení světla pomocí rozhraní DMX512. Program je napsán v C++ s využitím knihoven OpenCV.
Analyzátor protokolu DMX 512 pro osobní počítač
Vahalík, Jiří ; Sysel, Petr (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje návrhu DMX převodníku pro osobní počítač. V teoretické části shrnuje protokoly DMX, RDM a Art-Net a další běžně používané komunikační protokoly užívaných mikrokontroléry. V praktické části je zhotoven obvod zařízení, který je následně zpracován jako deska plošných spojů. V poslední části práce jsou navrženy programy zajišťující funkčnost celého převodníku.
Využití Kinect senzorů pro Motion Capture s programy Source Filmmaker a Blender
VANĚK, Jan
Cílem bakalářské práce bude zpracovat možnosti využití Kinect senzorů pro Mo- cap v programech Source Filmmaker a Blender. Motion Capture je technologie pro zachycení pohybu pomocí snímání senzorů Kinectu a aplikování získaných dat v programech pro práci s 3D grafikou, bude tedy primárně zjišťován a následně popsán přesný postup, jak zpracovat získané údaje z Kinect senzorů v programech Blender a Source Filmmaker. V práci bude dále provedeno porovnání vhodnosti užití této techniky oproti klasické ruční animaci, popsány výhody a nevýhody vy- užití v jednotlivých programech a budou otestovány možnosti kombinace Mo-cap a klasické animace. K tomu bude také nutné provést modifikaci hardwaru Kinectů pro Xbox One, aby bylo možné připojit zařízení k počítači s Windows. Dále bude provedeno porovnání kvality snímání Kinectů určených pro Windows a konzolo- vých Xbox One Kinectů a porovnání kvality snímání jedním a více Kinect senzory. Praktickou část práce budou tvořit vlastní animované sekvence, realizované pomocí Kinectů v kombinaci s ruční animací v Blenderu a tyto sekvence budou použity v Unity pro vytvoření interaktivního snímku, který bude moci uživatel sám ovládat.
Komplexní osvětlovací systém
Šipr, Jan ; Hadinec, Michal (oponent) ; Friedl, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá teoretickými základními principy osvětlování a jejich regulace. Na základě teoretických poznatků bylo úkolem navrhnout osvětlovací systém šitý přímo na míru. Dále jsou zde popsány komunikační protokoly používané v osvětlovací technice (DMX a ArtNet).
Sledování osoby pódiovým osvětlením s využitím kamery
Rajnoch, David ; Fliegel, Karel (oponent) ; Boleček, Libor (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje navržení a sestrojení systému pro detekci osoby v obraze a její sledování světelnym kuželem. Teoretická část popisuje metody detekce a sledování, v praktické části je vybrán vhodny hardware a na platformě PC zprovozněn algoritmus sledování osoby a řízení světla pomocí rozhraní DMX512. Program je napsán v C++ s využitím knihoven OpenCV.
Získávání znalostí v prostředí MS SQL
Pijáček, Roman ; Šebek, Michal (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou získávání znalostí z databází v prostředí MS SQL Serveru 2008. Po počátečním uvedení do oblasti získávání znalostí z databází jsou detailněji vysvětleny obecné principy a algoritmy použitých dolovacích metod (Bayesovská klasifikace, asociační pravidla, rozhodovací stromy, shluková analýza). V rámci praktické části této práce je navržena, implementována a otestována klientská desktopová aplikace v jazyce C#, která uživateli umožňuje interaktivní získávání klíčových znalostí a skrytých informací z databází. Aplikace využívá metod zabudovaných v rámci MS SQL Serveru 2008 a také metody Apriori pro dolování silných asociačních pravidel, která byla implementována ve vlastní režii. V závěru jsou diskutována další možná rozšíření stávajícího projektu a uvedeno zhodnocení dosažených výsledků.
Řízení stmívání LED čipů a pásků systémem DALI a DMX
Kovács, Benjamín ; Tříska, Vít (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj stmívacího zařízení LED čipů a pásků ovládaného systémem DALI a DMX pro firmu ELKO EP. Byl vytvořený firmware a hardware, který je schopný stmívat tři nezávislé kanály s konstantním proudem vhodným pro vysoce výkonné LED čipy. Firmware byl implementovaný v jazyce C a hardware byl navržen pomocí vývojového kitu LPCXpresso od firmy NXP.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.