Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální obraz kampaně "Děkujeme, odcházíme" ve vybraných českých denících
Koppitz, Radim ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Hájek, Roman (oponent)
Mediální obraz kampaně "Děkujeme, odcházíme" ve vybraných českých denících Abstrakt Tato práce si bere za cíl analyzovat obraz kampaně "Děkujeme, odcházíme" v Lidových novinách a Hospodářských novinách. Příčinou vzniku této protestní akce byla nespokojenost českých nemocničních lékařů s platovými a pracovními podmínkami, ale také s některými aspekty chodu nemocnic a českého zdravotnictví. Představitelé lékařských odborů oslovili profesionální PR agenturu, aby jim pomohla s vytvořením a vedením kampaně, což bylo důvodem, proč měla kampaň podstatně větší účinek než všechny ostatní dosavadní pokusy lékařů o změnu. S ohledem na to, že zpravodajská média v konfliktu sehrála stěžejní roli, je cílem této práce analýza toho, jakým způsobem bylo o tématu referováno ve vybraném vzorku denního tisku. Pro účely této práce byla jako základní výzkumná metoda zvolena kvantitativní obsahová analýza, pomocí níž bylo zkoumáno, jaký prostor byl tématu v denících věnován, jak se tento prostor vyvíjel v čase, které důvody odchodu lékařů byly v denících akcentovány, jak se vyvíjela negativita tématu, ale také to, jaký prostor k vyjádření byl věnován jednotlivým stranám konfliktu a konkrétním aktérům, a to, zdali deníky v rámci názorových textů některé ze stran konfliktu stranily. Práce sleduje vývoj celé akce od jejího počátku v...
Kampaň Děkujeme, odcházíme v období 2010-2011 : případová studie
Šimandlová, Nikola ; Mašková, Pavla (vedoucí práce) ; Tušková, Eva (oponent)
Tato práce se zabývá kampaní Děkujeme, odcházíme, kterou čeští lékaři upozorňovali na různé problémy ve zdravotnictví, jako např. na pracovní podmínky, platy, vzdělávací systém a další s cílem tento stav změnit. Kampaň začala v roce 2010 a skončila v únoru 2011 uzavřením kompromisu mezi lékaři a Ministerstvem zdravotnictví ČR. Tato práce se zaměřuje zejména na média a zájmovou skupinu Lékařského odborového klubu (LOK), který nastolil o kampani agendu. Kampaň Děkujeme, odcházíme je vnímaná nejednoznačně jak mezi veřejností, tak i mezi samotnými lékaři. Cílem této práce je vysvětlit nejednoznačnost úspěchu této kampaně. Jednotlivé milníky kampaně jsou vysvětlovány na základě teorie přerušované rovnováhy autorů Bryana D. Jonese and Franka R. Baumgartnera. Použitím různých metod, jako např. kvantitativní obsahové analýzy mediálních sdělení, semistrukturovaných rozhovorů s aktéry, analýzy sekundárních dat, analýzy aktérů či vybraných událostí zdravotní politiky jsem popsala a vysvětlila hlavní aktéry a události této kampaně. V práci je pracováno s teoretickými koncepty: veřejnou politikou ve svém multidisciplinárním významu, zdravotní politikou, teorií přerušované rovnováhy, teoriemi zkoumající zájmové skupiny a mediálními teoriemi. Designem této práce je případová studie. V závěru práce je zhodnoceno,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.