Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pedagogická hodnocení dítěte předškolního věku z hlediska individualizace
VAVERKOVÁ, Helena
Tato bakalářská práce směřuje k popisu konkrétního způsobu diagnostikování u konkrétního dítěte, tj. vyjádření, jak postupovat, co a jak u dítěte sledovat, co a jak zaznamenávat a vyhodnocovat. Jako podklad pro hodnocení dítěte a monitorování jeho chování, prožívání a jednání v procesu předškolního vzdělávání budou používány: záznamy z organizačního sešitu mateřské školy, poznámkové listy z  pozorování a hodnocení jednotlivých dětí, standardizované přílohové listy z Pedagogického hodnocení v pojetí RVP PV, Metodiky pro podporu individualizace vzdělávání v podmínkách mateřské školy atd. Pozorování bude prováděno individuálně, protože každé dítě se vyvíjí jiným tempem, jinak postupuje v učení a vzdělávací potřeby jednotlivých dětí se liší. Výzkum mé bakalářské práce bude prováděn kvalitativní metodou pozorování, analýzou sekundárních dat, technikou inventáře vývojových řad vybraných cílových dovedností a osobnostních charakteristik. V praktické části budou demonstrovány návrhy některých intervencí, přístupů a technik, které učitelka mateřské školy může nabídnout dětem z hlediska  jejich individualizace v průběhu výchovně-vzdělávacího procesu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.