Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na ochotu ke koupi v online prostředí
Kovářová, Veronika ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je definovat vliv recenzí na potenciální zákazníky v online prostředí. Definovat druhy recenzí, které by spotřebitele v kupním rozhodovacím procesu ovlivnili pozitivně, a které naopak pro potenciální zákazníky odpovídající hodnotu nemají. Recenze budou porovnány nejen z pohledu strukturovanosti respektive nestrukturovanosti, ale také z obsahové části publikovaného textu: jeho formy, délky, odbornosti a jazykové kvality. K zjištění výše uvedeného bude využita kontaktní metoda kvalitativního výzkumu v podobě osobního interwiev s dobrovolnými respondenty, kteří budou osloveni pomocí sociální sítě. Cílem výzkumu nebude pouze zjistit, jaké recenze mají největší vypovídající hodnotu pro uživatele, ale také definovat, jakou formu vyjádření recenzenti preferují a jak zajistit, aby spotřebitele psali hodnotné a kvalitní recenze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.