Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Slovanská epopej a Guernica: komparace dvou příběhů
Pešičková, Barbora ; Pech, Milan (vedoucí práce) ; Czumalo, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komparací dvou "příběhů" uměleckých děl: cyklus Alfonse Muchy Slovanská epopej a obrazu Guernica od Pabla Picassa. Porovná okolnosti jejich vzniku, podmínky jejich darování a umístění, sporů o jejich vlastnictví apod. Práce se soustředí také na uvedená díla jako produkty kulturního marketingu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingový plán kulturního projektu
Urbánková, Lýdie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Trčková, Olga (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánu kulturního projektu. Jejím cílem je sestavení marketingového plánu na rok 2018 a analýza specifik kulturního projektu z pohledu cestovního ruchu a prostředí internetu. Teoretická část popisuje teorii marketingového plánování s ohledem na specifika v kultuře a cestovního ruchu. Praktická část představuje vytvoření krátkodobého marketingového plánu projektu Skryté příběhy na rok 2018. Marketingový plán projektu zohledňuje aktuální potřeba projektu s ohledem na aktuální trendy s ohledem na specifika marketingových produktů, mobilní aplikace a webových stránek s digitální mapou. Analýzu mobilní aplikace a webových stránek prováděla autorka na základě vlastního průzkumu, analýzu chování uživatel v online a offline prostředí na základě dotazníkového šetření. Práce poskytuje konkrétní doporučení pro marketingový plán a popisuje specifika analyzovaných marketingových produktů. Závěry práce jsou podpořeny interview se zakladatelem projektu a expertním rozhovorem
Slovanská epopej a Guernica: komparace dvou příběhů
Pešičková, Barbora ; Pech, Milan (vedoucí práce) ; Czumalo, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komparací dvou "příběhů" uměleckých děl: cyklus Alfonse Muchy Slovanská epopej a obrazu Guernica od Pabla Picassa. Porovná okolnosti jejich vzniku, podmínky jejich darování a umístění, sporů o jejich vlastnictví apod. Práce se soustředí také na uvedená díla jako produkty kulturního marketingu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.