Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mikrosimulace dopravního proudu při liniovém řízení.
Mlčková, Ivana ; Apeltauer, Tomáš (oponent) ; Apeltauer, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce má za úkol ověřit účinnost liniového řízení na daném úseku komunikace. To bylo provedeno pomocí dopravního modelu vytvořeného v programu Aimsun pro dopravní mikrosimulaci. Data získaná z radarových měření byla zpracována a vložena do modelu, kde byly změněny některé parametry, aby model odpovídal stávajícímu stavu na daných komunikacích. Následně v tomtéž modelu bylo navrženo více řešení pomocí liniového řízení a vyhodnocena efektivnost jednotlivých řešení.
Mikrosimulační model křižovatky I/41 a I/42
Kaňok, Vojtěch ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá modelováním a porovnáním dopravního řešení za pomocí mikrosimulačního modelování dopravního proudu. Dopravní data byla zpracována v programu Aimsun a bylo vytvořeno několik variant návrhu, které byly mezi sebou porovnány, a následně doporučeno nejefektivnější řešení.
Mikrosimulační model světelné křižovatky Hlinky/Bauerova
Kadlček, Jakub ; Novák, Martin (oponent) ; Apeltauer, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je namodelovat, posoudit a navrhnout úpravu stávající křižovatky Hlinky/Bauerova pomocí softwaru pro mikrosimulační modelování dopravního proudu. Následně ze získaných dat posoudit kapacitu světelné křižovatky pro následující roky.
Mikrosimulační model silnice II/385 ve městě Kuřim
Mlčková, Ivana ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem dopravního řešení za pomocí modelování dopravního proudu. Dopravní data získána měřením z terénu byla následně zpracována v programu Aimsun a byl vytvořen model stávajícího stavu tak, aby se co nejvíce podobal realitě. Za stejného dopravního zatížení se navrhují možná řešení a jejich porovnáním jednotlivých variant se vybere nejefektivnější řešení.
Mikrosimulační model křižovatky I/41 a I/42
Kaňok, Vojtěch ; Novák, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá modelováním a porovnáním dopravního řešení za pomocí mikrosimulačního modelování dopravního proudu. Dopravní data byla zpracována v programu Aimsun a bylo vytvořeno několik variant návrhu, které byly mezi sebou porovnány, a následně doporučeno nejefektivnější řešení.
Mikrosimulační model světelné křižovatky Hlinky/Bauerova
Kadlček, Jakub ; Novák, Martin (oponent) ; Apeltauer, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je namodelovat, posoudit a navrhnout úpravu stávající křižovatky Hlinky/Bauerova pomocí softwaru pro mikrosimulační modelování dopravního proudu. Následně ze získaných dat posoudit kapacitu světelné křižovatky pro následující roky.
Mikrosimulace dopravního proudu při liniovém řízení.
Mlčková, Ivana ; Apeltauer, Tomáš (oponent) ; Apeltauer, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce má za úkol ověřit účinnost liniového řízení na daném úseku komunikace. To bylo provedeno pomocí dopravního modelu vytvořeného v programu Aimsun pro dopravní mikrosimulaci. Data získaná z radarových měření byla zpracována a vložena do modelu, kde byly změněny některé parametry, aby model odpovídal stávajícímu stavu na daných komunikacích. Následně v tomtéž modelu bylo navrženo více řešení pomocí liniového řízení a vyhodnocena efektivnost jednotlivých řešení.
Mikrosimulační model silnice II/385 ve městě Kuřim
Mlčková, Ivana ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem dopravního řešení za pomocí modelování dopravního proudu. Dopravní data získána měřením z terénu byla následně zpracována v programu Aimsun a byl vytvořen model stávajícího stavu tak, aby se co nejvíce podobal realitě. Za stejného dopravního zatížení se navrhují možná řešení a jejich porovnáním jednotlivých variant se vybere nejefektivnější řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.