Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení efektivity vzdělávacího programu zaměřeného na obchodní dovednosti v mezinárodní firmě
Slabá, Martina ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Tématem diplomové práce je rozvoj a vzdělávání pracovníků v mezinárodní firmě, příprava a průběh konkrétního vzdělávácího programu a především jeho hodnocení. Práce sestává z části teoretické, metodické a praktické. Teoretická část je zaměřena na přínos vzdělávání zaměstnanců pro firmu. Přibližuje systém podnikového vzdělávání a jeho tvorbu. Rozebírá všechny 4 fáze vytváření vzdělávacího systému a soustředí se především na poslední fázi hodnocení. Hodnocení efektivity vzdělávání ve firmě může být provedeno pomocí řady různých metod. Ty jsou pak opěrnými body pro analytickou část a samotné vyhodnocování. Metodická část popisuje metody použité k výzkumu, výběrový soubor a sběr dat. V neposlední řadě stanovuje hypotézy, jejichž platnost je oveřována pomocí analýz výstupů šetření v závěru této práce. Praktická část představuje Komerční banku jako celek a Oddělení lidských zdrojů jako hlavní tvůrčí prvek vzdělávání v této firmě. Umožňuje získat představu o procesu tvorby konkrétního školení v KB, jeho průběhu a zpětné vazbě na něj. V analytické části přichází samotné vyhodnocování výstupů utajených nákupů a on-line dotazníku. Na jeho základě je určena validita stanovených hypotéz a identifikovány pozitiva a negativa dané vzdělávací akce. V návaznosti jsou pak autorkou vysloveny náměty na vylepšení a doporučení.
Problematika vzdělávání zaměstnanců ve vybraném podniku
Kaňková, Veronika ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Čanda, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vzdělávací systém firmy ATRIUM, s. r. o., jeho efektivitu a vliv na systém hodnocení, mzdový systém a oblast kariéry a rozvoje. Tato práce pak dále analyzuje silné a slabé stránky tohoto systému a je doplněna o návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.