Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh pojistného portfolia pro vybraný podnikatelský subjekt
Tomaštík, Václav ; Ramachová, Marie (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je „Návrh pojistného portfolia pro vybraný podnikatelský subjekt“. Práce se zabývá vytvořením pojistného portfolia, kde analyzuje stávající situaci firmy a podává doporučení, kterým by se mohla společnost řídit.
Návrh na zlepšení nabídky vybraného pojistného produktu společnosti Allianz pojišťovna a.s.
Hliněná, Martina ; Adamová, Milada (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je analýza produktu životního pojištění pro děti společnosti Allianz pojišťovna a.s. a jeho srovnání s nabídkou vybraných komerčních pojišťoven. Výsledkem práce je návrh na zlepšení nabídky pojistného produktu této společnosti v oblasti dětského životního pojištění.
Návrh pojistného portfolia pro vybraný podnikatelský subjekt
Tomaštík, Václav ; Ramachová, Marie (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je „Návrh pojistného portfolia pro vybraný podnikatelský subjekt“. Práce se zabývá vytvořením pojistného portfolia, kde analyzuje stávající situaci firmy a podává doporučení, kterým by se mohla společnost řídit.
Návrh na zlepšení nabídky vybraného pojistného produktu společnosti Allianz pojišťovna a.s.
Hliněná, Martina ; Adamová, Milada (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je analýza produktu životního pojištění pro děti společnosti Allianz pojišťovna a.s. a jeho srovnání s nabídkou vybraných komerčních pojišťoven. Výsledkem práce je návrh na zlepšení nabídky pojistného produktu této společnosti v oblasti dětského životního pojištění.
Specificka ochrany spotřebitele v pojišťovnictví
Marková, Lenka ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Řehák, Martin (oponent)
Práce pojednává o ochraně spotřebitele v pojišťovnictví v podmínkách České republiky. Specifikuje službu pojištění a důvody vedoucí k nutnosti ochrany klientů pojišťoven. Stěžejním tématem práce je vymezení prostředků sloužících k ochraně spotřebitele v pojišťovnictví. Pojednává o legislativních normách, o České národní bance jako orgánu dohledu nad pojišťovnictvím, o spotřebitelských sdruženích, o etických kodexech, o finančním vzdělávání spotřebitelů a o u nás doposud nezavedeném institutu pojišťovacího arbitra či ombudsmana. Zmíněn je i návrh Evropské komise na zavedení systému záruk v pojišťovnictví. Práce se rovněž zabývá pojistnými podmínkami, a to z pohledu nutnosti seznámení se s nimi před podpisem pojistné smlouvy a z pohledu jejich transparentnosti, tedy průhlednosti a srozumitelnosti pro klienty pojišťoven. V závěru práce jsou uvedeny nejvýznamnější nedostatky jednotlivých prostředků sloužících k ochraně spotřebitele v pojišťovnictví a doporučení pro vylepšení stávající situace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.