Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro fitcentrum
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové strategie Fit centra a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu a dotazníkové šetření. Na základě zpětných vazeb od zákazníků, kteří vyplňovali dotazníky, a diskuze s vedením tohoto centra, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Fit centra.
Návrh marketingové komunikace pro ubytovnu Služeb Blansko, s.r.o.
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové komunikace Služeb Blansko, s.r.o. a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu. Na základě zpětných vazeb od zákazníků a diskuze s vedením firmy, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Služeb Blansko, s.r.o.
Návrh marketingové strategie pro fitcentrum
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové strategie Fit centra a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu a dotazníkové šetření. Na základě zpětných vazeb od zákazníků, kteří vyplňovali dotazníky, a diskuze s vedením tohoto centra, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Fit centra.
Návrh marketingové komunikace pro ubytovnu Služeb Blansko, s.r.o.
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové komunikace Služeb Blansko, s.r.o. a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu. Na základě zpětných vazeb od zákazníků a diskuze s vedením firmy, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Služeb Blansko, s.r.o.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.