Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 304 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Změny spotřebního chování způsobené pandemií COVID-19
Škrabánek, Martin
Diplomová práce se zabývá identifikací změn spotřebního chování způsobených pandemií COVID-19. Práce je zaměřena na analýzu situace vzniklou vlivem pandemie ve světě a České republice, na identifikaci změn v chování jedinců, zjištění změn v jejich spotřebním chování a vlivu na volný čas. Na základě zpracování získaných dat budou vyvozena upozornění na možný budoucí vývoj.
Chovanie spotrebiteľa na trhu udržateľného odevného priemyslu
Vatrtová, Martina
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu udržitelného oděvního průmyslu. Cílem práce bylo identifikovat faktory, které působí na spotřebitele při nákupu oblečení. K získání primárních dat bylo využito dotazníkového šetření. Na vyhodnocování hypotéz byl použit Pearsonův chí-kvadrát test a k potřebám segmentace spotřebitelů shluková analýza. K naplnění cíle práce bylo také třeba rozebrat fungování oděvního průmyslu ve světě, EU a v České republice. Tyto informace byly získány na základě sekundárních dat. Práce se dále zabývá dostupnými možnostmi opětovného použití oblečení, které vedou k prodloužení životního cyklu oblečení a minimalizaci odpadu. V neposední řadě bylo vymezeno postavení českého elektronického obchodu při nákupu oblečení v době pandemie COVID-19. Na závěr byla formulována doporučení pro oblast marketingových a obchodních aktivit zainteresovaných subjektů.
Chování spotřebitele na online trhu s oblečením
Mitášová, Eva
Mitášová, E. Chování spotřebitele na online trhu s oblečením. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na online trhu s oblečením. Je zaměřena na identifikaci faktorů, které spotřebitele na tomto trhu ovlivňují. Pro naplnění cíle práce bylo provedeno dotazníkové šetření (n=433), hloubkové rozhovory s 6 respondenty a shluková analýza, která sloužila k identifikace segmentů spotřebitelů. Poté jsou vymezeny faktory vystupující při koupi oblečení online. Hlavními faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu oblečení online jsou nákup z pohodlí domova a kvalita produktů. Následně jsou poskytnuty návrhy a doporučení pro subjekty na tomto trhu v České republice.
Percepce spotřebitelů na vybrané intervenční módy
Novák, Jan
V bakalářské práci jsem se zaměřil na spotřební chování spotřebitele a jeho percepci s ohledem na zvolené intervenční módy. Jako intervenční módy byly vybrány plakát, video a diskuze, kterými jsem v rámci experimentu působil na spotřebitele z generace Y v problematice plýtvání potravinami. Experiment obsahoval dotazníky před a po intervenci a doplňující otázky k intervenčním módům. Spotřebitelé vyjádřili svůj názor k jednotlivým způsobům působením a zvolili video jako nejvhodnější z daných módů. Opakované intervence jsou nezbytné pro získání dalších poznatků o jejich vlivech na spotřebitele.
Chování spotřebitele na trhu s doručovacími službami
Zichová, Barbora
Zichová, B. Chování spotřebitele na trhu s doručovacími službami. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s doručovacími službami. Hlavním cílem práce je zjištění preferencí spotřebitelů při výběru doručovacích společností a identifikace faktorů, které tyto preference ovlivňují. Nejprve je pomocí sekundárních dat vytvořena orientační analýza, která se věnuje e-commerce v České republice a doručovacím společnostem působícím na českém trhu. Primární data jsou získána pomocí dotazníkového šetření a individuálních hloubkových rozhovorů. Zpracováním těchto dat prostřednictvím softwaru Statistica 12 jsou zjištěny preference spotřebitelů a vytvořena demografická segmentace. V závěru práce jsou stanovena vhodná doporučení, která mohou být přínosná pro zainteresované subjekty.
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Bagarová, Tereza
Bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele generace Z při nákupu produktů privátních značek. Na základě výsledků dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů jsem zjistila, že nejdůležitějšími faktory jsou cena zboží, především pro domácnosti s nízkým příjmem, kvalita výrobku a také vlastní zkušenost s produktem privátní značky. Pozitivním zjištěním je fakt, že více než 70 % respondentů vnímá kvalitu privátních značek jako srovnatelnou nebo lepší v porovnání se značkami výrobců. Cílem práce bylo vytvoření návrhů a doporučení pro maloobchodní řetězce vedoucí ke zvýšení loajality jejich zákazníků a také k růstu prodeje výrobků privátních značek. Doporučení se týkají například propagace kvality produktů nebo zařazení privátních značek do soutěží a akcí pořádaných obchodním řetězcem.
Chování spotřebitele při nákupu potravin prostřednictvím elektronického obchodu
Polášková, Monika
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů v České republice při nákupu potravin prostřednictvím elektronického obchodu. Hlavním cílem je navrhnout doporučení pro subjekty provozující elektronický obchod s potravinami, která povedou ke zvýšení frekvence nákupů online. Literární přehled se zaměřuje na problematiku chování spotřebitele při nákupu v kamenné prodejně a prostřednictvím elektronického obchodu. Situační analýza poskytuje přehled o současném stavu na českém a světovém trhu, zejména o ekonomické situaci českých spotřebitelů, o počtu uživatelů internetu, či o velikosti e-komerce trhu. Primární výzkum je proveden prostřednictvím dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 407 respondentů. Následně je provedena segmentace respondentů a ověření závislostí stanovených hypotéz. Závěrem jsou formulována doporučení pro subjekty provozující elektronický obchod s potravinami.
Rozhodovanie vybraného podniku v dobe koronavírusovej kríze
Antalová, Lívia
Antalová, L. Rozhodování vybraného podniku v době koronavírusovej krize. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem této práce je posoudit rozhodování vybraného podniku během pandemie COVID-19 od března 2020. Práce se zaměřuje na vysvětlení jednotlivých krizových nástrojů. Součástí práce je představení vybraného podniku a zhodnocení jeho finanční situace. Vybraný podnik se v rámci své obchodní činnosti zabývá také distribucí ochranných pomůcek. Dále jsou shrnuty jednotlivé opatření, které zaváděl stát jako prevenci proti šíření koronavirusu. Na základě získaných výstupů od podniku práce analyzuje vliv jednotlivých vln pandemie. Na základě SWOT analýzy jsou vytvořeny konkrétní doporučení pro podnik, díky kterým by mohl vylepšit svou finanční situaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 304 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.