Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a posouzení alternativ přeplňování vznětového motoru s recirkulací
Prášek, Ondřej ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo najít vhodnou volbu přeplňování čtyřdobého vznětového motoru s recirkulací spalin dle zadaných výkonových požadavků. Tohoto zadání bylo dosaženo za použití turbodmychadla s variabilními lopatkami a mezichladiče stlačeného vzduchu systémem vzduch-vzduch
Současný stav a vývojové tendence v konstrukci motorů pro osobní automobily
Ševčík, Michal ; Píštěk, Václav (oponent) ; Rauscher, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá současným stavem a vývojovými tendencemi v konstrukci motorů pro osobní automobily. Bude tady ukázán poměr u různých rozdělení motorů, závislosti výkonových parametrů, množství emisí CO2, spotřeby, a také tendence ve vývoji do budoucích let. Vývojové tendence získáme porovnáním hodnot získaných z let 2003 a 2008.
Engines with HCCI mode
Janečková, Radka ; Böhm, Michael (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the ways of realization of engines working in HCCI mode. There are at first described conventional methods of mixture preparation and combustion in spark ignition and compression ignition engines for better classification and understanding. The rest of the thesis is about HCCI engines. These engines are classified into two main categories: gasoline and diesel. There are described several concepts of gasoline and diesel HCCI engines. For each concept there is a basic characteristic and mainly its benefits of emissions and consumption.
Engines with HCCI mode
Janečková, Radka ; Böhm, Michael (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the ways of realization of engines working in HCCI mode. There are at first described conventional methods of mixture preparation and combustion in spark ignition and compression ignition engines for better classification and understanding. The rest of the thesis is about HCCI engines. These engines are classified into two main categories: gasoline and diesel. There are described several concepts of gasoline and diesel HCCI engines. For each concept there is a basic characteristic and mainly its benefits of emissions and consumption.
Návrh a posouzení alternativ přeplňování vznětového motoru s recirkulací
Prášek, Ondřej ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo najít vhodnou volbu přeplňování čtyřdobého vznětového motoru s recirkulací spalin dle zadaných výkonových požadavků. Tohoto zadání bylo dosaženo za použití turbodmychadla s variabilními lopatkami a mezichladiče stlačeného vzduchu systémem vzduch-vzduch
Současný stav a vývojové tendence v konstrukci motorů pro osobní automobily
Ševčík, Michal ; Píštěk, Václav (oponent) ; Rauscher, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá současným stavem a vývojovými tendencemi v konstrukci motorů pro osobní automobily. Bude tady ukázán poměr u různých rozdělení motorů, závislosti výkonových parametrů, množství emisí CO2, spotřeby, a také tendence ve vývoji do budoucích let. Vývojové tendence získáme porovnáním hodnot získaných z let 2003 a 2008.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.