Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Firemní kultura firmy Hyundai
Vítková, Barbora ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Vaněk, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce je seznámení s firmou Hyundai a přiblížení určitých aspektů, které musely být zváženy, než byl výrobní závod v Nošovicích postaven. Mezi aspekty, které musí být zváženy při výstavbě nových závodů, patří ekonomická situace České a Korejské republiky a také kulturní rozdíly obou zemí, kterými jsem se výhradně v této bakalářské práci zabývala. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol a každá z nich vždy obsahuje teoretickou část a konkrétní příklad. První kapitola se zabývá ekonomickou situací v České a Korejské republice a jejich vzájemným zahraničním obchodem. Druhá kapitola se věnuje české a korejské kultuře a poukazuje na rozdíly a shody daných kultur. Třetí kapitola podrobně popisuje firemní kulturu firmy Hyundai. Práce na téma firemní kultura Hyundai byla velmi zajímavá a obohacující.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.