Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie Dětského centra při FTN
Nováčková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro Dětské centrum při FTN (nezisková organizace). První část je věnována teoretickému vymezení a vysvětlení pojmů z pohledu neziskové organizace. Po teoretickém úvodu navazuje praktická část práce, která se skládá z online výzkumu a konkrétních navržených aktivit pro neziskovou organizaci s ohledem na získané výsledky. Analyzuje marketingový mix, aktuální situaci a možnosti jejího řešení.
Komunikační strategie neziskových organizací
Vanišová, Marcela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií neziskových organizací. Její první část je věnována neziskovému sektoru v České republice- mimo jiné jeho funkcím, legislativnímu vymezení a cílům neziskových organizací. V druhé kapitole se autorka soustředí na marketing a marketingový mix aplikovaný na neziskové organizace, přičemž mixu komunikačnímu je ponechána samostatná třetí kapitola. Poslední, praktická část práce se věnuje organizaci Amnesty International, a to především její české sekci a prostředkům, které využívá pro komunikaci s veřejností. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a průzkumu veřejného mínění zhodnotit současnou komunikační strategii české sekce mezinárodní organizace Amnesty International.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.