Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Multinational corporations and their influence in developing countries
Veščičíková, Simona
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou nadnárodných korporácií a ich vplyvu na rozvojové krajiny. Hlavným cielom je posúdiť, ako činnosť nadnárodných spoločností ovyplvňuje rozvojové krajiny v ekonomickej, environmentálnej, politickej a sociálnej oblasti. Jedným z hlavných zistení tejto práce je fakt, že negatívne vplyvy nadnárodných korporácií v rozvojových krajinách sa postupne znižujú. Prvá časť tejto práce je zameraná na všeobecnú charakteristiku nadnárodných spoločností, zahŕňajúc ich vznik a vývoj, štruktúru a postavenie v svetovej ekonomie. Ďalej sú analyzované rozvojové krajiny a hlavné problémy, s ktorými sa potýkajú. Druhá časť práce prezentuje výsledky prvej časti na troch konkrétnych príkladoch - Royal Dutch Shell v Nigériia, Nike v Indonézii and Coca-Cola v India.
Srovnávací analýza organizační architekrury zahraničních a českých nadnárodních organizací (na příkladu společností Coca Cola, Pepsi Cola a Kofola)
Jurka, Petr ; Malý, Milan (vedoucí práce) ; Theodor, Michal (oponent)
Práce vysvětluje teoretické pojmy nadnárodní korporace, organizování, jednotlivé typy organizačních struktur a ukazatele používané pro analýzu organizačních struktur. V praktické části autor popisuje struktury společností Coca Cola, PepsiCo a Kofola, analyzuje zvolené ukazatele pro jednotlivé společnosti a zaměřuje se také na podobné a odlišné znaky organizačních struktur těchto společností. V závěru autor vytváří obecné závěry a doporučení pro společnosti, které chtějí expandovat na zahraniční trhy, nebo již na těchto trzích podnikají a uvažují o změně organizační struktury. Organizační struktury analyzovaných nadnárodních společností pro ně mohou představovat inspiraci.
vliv kulturních faktorů na marketingovou orientaci
Shtukar, Natallia ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce obsahuje základní teoretická východiska tykající se popisu role kultury v marketingu, zejména televizní reklamě. V další části jde o analýze reklamní strategie Coca Cola a o charakteristice životních stylů vybraných zemí. Na základě předcházející informace jsou uvedený vlastní doporučení o budovaní a vytváření reklamní strategie Coca Cola ve vybraných zemích, zejména doporučení o tom, co by měly obsahovat reklamní sdělení, aby zaujat spotřebitelů různých národnosti a přimět je ke koupí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.