Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociomapování jako možný nástroj pro zjišťování sociálních vztahů v prostředí třídního kolektivu na 1. a 2. stupni základní školy
Frkalová, Nikola ; Urban, Kamila (vedoucí práce) ; Pešout, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá prostředím školní třídy z pohledu třídního klimatu. Školní třída představuje jedinečný sociální systém, v němž probíhá celá řada nejrůznějších sociálních interakcí. Dále se věnuje tomu, jaká je souvislost mezi třídním klimatem a žákovským well- beingem a v neposlední řadě se zaměřuje na význam komunikace, která je neodmyslitelnou součástí sociálních vztahů ve školním prostředí. Ve výzkumné části dochází k porovnání již zaběhnutých dotazníkových metod (SORAD, Klima školní třídy), které se využívají pro diagnostiku třídních kolektivů s metodou sociomapování. Výsledky ukazují, že tato metoda má ve školním prostředí své opodstatněné místo a má smysl ji využívat. Klíčová slova školní třída; prostředí; atmosféra; klima školní třídy; well-being žáků; komunikace; SORAD; sociomapování

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.